Buna seara,
Am o problema cu serviciul de telefonie [EDITAT]. La ultima factura primita am constatat ca am fost taxata cu o suma care nu-mi apartine. Sa va explic cum:
- Imi apare o reicarcare Prepay in valoare de 30 euro, respectiv 126 ron, de care habar nu am. Am luat legatura imediat cu serviciul clienti de unde mi s-a spus ca de pe telefonul meu (care precizez numai eu il folosesc) a fost incarcat un alt numar de telefon cu suma de 30 euro. I-am explicat ca nu cunosc acel numar si nu am facut nici o reicarcare. Foarte simplu mi-a spus ca am fost victima unei fraude si ca imi indica sa-mi schimb parola. Despre suma cu care am fost icarcata mi-a spus ca trebuie sa o platesc si daca politia gaseste vinovatul sa-mi recuperez paguba. Mi-am schimbat parola.
Dar alta surpriza. Dupa aproximativ 10 zile soseste factura de plata si latot ce am piedut pana acum costat ca pe un alt numar de telefon, pe care tot eu personal il folosesc, imi mai apare o suma de 65 ron, apeluri la numere speciale.
Bineinteles ca nici de asta habar nu am, pt ca de 8 ani de cand sunt abonata orange nu am patit asa ceva si in tot acest timp n-am folosit nr. speciale si nici nu am facut reicarcari. Nedumerirea mea este de unde stia persoana sau persoanele faptase parola mea initiala si culmea dupa cateva zile de la schimbarea parolei constat ca am mai fost fraudata odata cu apeluri la numere speciale?
Nici nu stiu cum trebuie sa procedez pt ca am fost avertzata ca daca nu platesc factura pana la data scadenta voi fi decuplata.
Astept cu nerabdare un sfat de la voi.
Va multumesc.
Multumesc pentru raspuns. Ce nu inteleg, ce-i de la serviciul de telefonie au dreptul sa divulge parole ale abonatilor? Nu stiu ce ma face sa cred ca unii angajati de la orange nu sunt straini de aceasta intamplare. Dupa mesajul primit prin care eram anuntata ca acea incarcare Prepay s-a efectuat, am luat legatura imediat cu serviciul clienti sa ma lamureasca ce este cu acel mesaj si am schimbat imediat parola. Dupa schimbarea parolei apar apelurile la numere speciale. Sa inteleg ca serviciul de telefonie nu asigura confidentialitatea datelor personale ale abonatilor?
Va multumesc.
Faceti o plangere la politie. Din pacate factura sunteti obligata sa o platiti iar in cazul in care gasiti faptuitorul puteti sa solicitati atat atragerea raspunderii penale cat si sa solicitati daune pentru prejudiciul suferit. Pana atunci poate este mai indicat, ca sa nu mai patiti acelasi lucru , sa va suspendati numerele de telefon sau sa le schimbati.
Multumesc pentru raspuns.Ce nu inteleg , ce-i de la serviciul de telefonie au dreptul sa divulge parolele abonatilor? Nu stiu ce ma face sa cred ca unii angajati de la orange nu sunt straini de aceasta intamplare. Dupa mesajul primit prin care eram anuntata ca reincarcarea Prepay a fost efectuata, am luat legatura cu serviciul clienti sa-mi explice ce este cu acel mesaj. Atunci am schimbat si parola. Dupa schimbarea parolei apar apelurile la numerele speciale. Sa inteleg ca nu exista protectie pentru datele personale ale abonatilor?
Serviciul de telefonie trebuie să asigure confindenţialitatea abonatului.La dumneavoastră văd că este o problemă inadmisibilă.În prima fază e bine să vă schimbaţi numărul de telefon dacă dumneavoastră consideraţi că nu mai este sigur.Vedeţi că Orange-ul are un serviciul de "abuzuri".Adresaţi-vă în mod oficial şi pe baza răspunsului vă duceţi la protecţia consumatorilor.Să cereţi şi desfăşurătorul convorbirilor în perioada pe care o consideraţi cu probleme.Vă rugăm să ne ţineţi la curent cu rezolvarea cazului pentru a putea informa şi alţi abonaţi de la Orange despre eventualele fraude.
Va multumesc pentru sprijin. Inca nu am rezolvat problema, dar vreu sa va spun cum procedeaza cei de la telefonia orange si cum ne fura pe fata.
Am cerut facturile detaliate pentru perioada respectiva. Contravaloarea apelurilor la numere speciale apare in factura de plata, dar SURPRIZA in factura detaliata nu mai apar numerele unde s-a vorbit si o alta surpriza apar niste convorbiri in reteaua orange pe un numar unde am avut apeluri, dar de aproape 2 luni abonatul respectiv a renuntat la acel numar deci nu aveam cum sa-l mai apelez (valoarea acestor convorbiri este una si aceeasi cu suma stabilita pentru apeluri la numere speciale). Suna frumos. Legat de cealalta problema cu reincarcarea PrePay, reprzentantii relatiilor cu clintii mi-au spus sa sun la numarul pentru care s-a facut reincarcarea sa aflu cine este si.......probabil sa-l rog sa-mi dea banii !!!! Mai mult o alta reprezentanta imi spune ca este imposibil sa se fi facut asa ceva fara ca eu sa accesez serviciul si poate am facut si nu mi-am dat seama. Mersi !!!! Deci m-au facut si dusa cu capul. Intr-adevar de 7 ani de cand sunt abonata lor nu am apelat nimic "incostient" si acum am vrut sa le fac "un serviciu pe banii mei".
Am facut o sesizare la Orange Romania prin care le aduc la cunostinta cele intamplate si ii rog sa nu aplice nici un fel de sanctiune pe abonamente pana nu se clarifica situatia acelor sume pe care vor sa le incaseze anticipat.
Astept raspunsul lor si va tin la curent. Am zis ca voi anunta protectia consumatorului ca nu se mai poate.