Buna. Am nevoie de un sfat, indrumare referitor la o problema pe care o am in prezent cu Orange Romania. Scriu mai jos detaliile:
Sunt plecata in Statele Unite din Octombrie 2017. In Noiembrie 2017 am sunat de pe nr meu de orange pe numarul +442079432838, UK, la Gotogate.com, compania prin care am achizitionat biletele de avion, pentru a modifica data de intoarcere in tara.
Am avut 4 apeluri date in total, dintre care unul de 43 min si unul de 20 de minute, urmatoarea zi. Celelalte doua de cate un minut si ceva.
Urmatoarea zi a aparut un cost suplimentar de 1134 euro, iar ambele abonamente pe care le am pe numele meu au fost suspendate. Am vazut pe contul meu de orange acest cost. Urmatoarea zi costul suplimentar a crescut la 1180 euro.
Am sunat si am vorbit cu un operator care mi-a spus ca in sistem apar apeluri de 4 ore, respectiv 3 h si m-a intrebat daca nu am uitat telefonul deschis. Nu am uitat telefonul deschis.
Am facut sesizare de pe contul de orange si abia dupa 11 zile am primit un raspuns pueril prin care o anumita doamna din cadrul Orange Romania m-a anuntat ca in urma verificarilor suma de 1403.33 euro inclus TVA este cat se poate de adevarata si ca am avut convorbiri de 3h 56 min si respectiv 4 ore pe un numar din SUA. GRESIT! Eu am sunat pe un nr de UK. Si mi-au mai spus ca ei mi-au trimis sms cu costurile aferente convorbirilor in Roaming. L-am primit, da.
Mi s-au suspendat ambele numere de telefon si nu s-au reconectat nici pana in clipa de fata, fara sa fiu anuntata sau avertizata. Dupa aproximativ 1 saptamana si ceva mi-au blocat si contul orange. Nu il mai puteam accesa. Posibil din cauza ca tot faceam sesizare referito la situatia mea.
Am facut sesizare la protectia consumatorului. Am primit raspuns dupa mai bine de 35 de zile, un raspuns sec pe care mi l-a dat si Orange: costul este real, este pe desfasurator, ati primit sms cu costul in roaming...
Intre timp am vb la serviciul clienti cu un operator Orange si chiar a incercat sa ma ajute, cred ca am vorbit o ora. A tot luat legatura cu cei de la juridic pt a cere deblocarea contului meu orange pt 24 h ca sa pot descarca desfasuratorul si i-au zis ca nu am acces. Este ciudat.
Mi-a spus ca ei mi-au trimis sms cum ca trebuie sa iau legatura cu ei datorita costului suplimentar mare, dar ei mi-au trimis sms-ul dupa ce mi-au suspendat ambele numere. Deci nu mai aveam cum sa il primesc.
Am primit in final desfasuratorul de la protectia consumatorului acum cateva zile.
Le-am trimis si istoricul apelurilor de pe telefonul meu unde arata clar orele la care am sunat, precum si DURATA fiecarei convorbiri.
Ora este exact aceeasi (minut si secunda), doar ca la mine pe telefon este ora din SUA, iar la ei in sistem ora din Romania. Doar durata apelurilor este diferita. La convorbirea mea de 43 de minute, la ei apare 4 ore si ceva, iar la cea de 20 minute la ei apare 3 h si ceva. Cum vine asta????????
O alta cunostinta care a lucrat la Orange multi ani a luat legatura cu o fosta colega pt a o intreba despre cazul meu si a ramas uimita sa afle ca respectiva colega nu poate afla nimic, absolut nimic, doar ca acest cost suplimentar trebuie platit si ca e real. I-a spus ca din cate stie, Orange are o regula prin care, in roaming, nu se poate avea o convorbire telefonica mai lunga de 2 h. Dar nu a reusit sa afle daca este in vigoare sau nu aceasta regula.
Am luat legatura cu un avocat, prieten, dar mi-a spus ca este greu de luptat cu ei in tribunal deoarece pentru ei desfasuratorul este sfant si cu asta castiga.
Pentru mine este un abuz. Si nu pot plati ceva ce nu am consumat. Nu este corect si nu pot accepta asta. Sunt abonat orange de cel putin 15 ani si nu pot sa accept asa ceva.
Ce pot face? Ce ma sfatuiti? Problema este ca abia la sfarsitul lui aprilie ajung in tara. Dar pana atunci vreau sa stiu ce cai de atac am. Merg pana in panzele albe pt ca nu mi se pare normal ce se intampla si nici felul in care m-au blocat pur si simplu.
Astept cu mare interes un sfat. Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns:
Melabella , utilizator
06:09, 15 Februarie 2018