avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna seara! As dori sa ma ajutați cu un sfat de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna seara! As dori sa ma ajutați cu un sfat de specialitate ...

Buna seara!
As dori sa ma ajutați cu un sfat de specialitate intr-o problema cu furnizorul Orange.
In perioada 19.08.-03.09.2022 am fost plecat in concediu in Elveția și apoi in Grecia, trecând in tranzit prin țările Ungaria, Austria, Germania,Elveția; Austria, Germania, Austria, Croatia, Serbia, Macedonia de Nord, Grecia, Bulgaria. In aceasta perioada am avut roamingul activat pe toate zonele, iar Internetul (date mobile) activ in tari precum Ungaria, Austria, Germania, Austria si Elveția, in drumul către Elveția. La plecarea din Elveția, in data de 25 August, am ținut netul deschis pana la ieșirea din țara, după care am dezactivat date mobi e și am folosit google Maps offline. Și acum apare problema mea. La intrarea in Grecia in data de 27 August, am primit mesaj ca am cost suplimentar de 742 €. Am încercat sa discut cu cei de la Orange sa le explic ca date mobile a fost închis și faptul ca la secțiunea date mobile din telefon , utilizare date mobile, am doar 143,9 MB, iar din cei 12,6GB disponibili in Roaming au fost consumați doar 102,4MB. Am trimis print screening din telefon dar și din aplicația Orange din secțiunea detalii convorbiri, unde îmi apar doar 5€ cost! Dânșii mi-au spus ca costul este urmare a folosirii in roaming de date mobile in Serbia in data de 26 August, între orele 16:30-19:30: Le-am explicat ca nu este posibil deoarece am avut date mobile dezactivate! Am făcut si email cerând o explicație detaliata, o analiza aprofundata, deoarece sigur date mobile a fost dezactivat, si sa îmi ofere explicații rezonabile. Nu am primit niciun răspuns la email, doar un sms in care mi se spune ca mi s-au comunicat prin sms: Stimate client, a fost finalizata analiza pentru sesizarea cu referinta 179813870. Costul suplimentar inregistrat pe numarul 0748029901 si 0766716573, pe luna in curs a fost inregistrat corect, pentru ca mesajul de Bun venit in Serbia s-a primit in 26/08/2022 unde erau precizate tarifele aferente tarii. Costul este inregistrat din internet in Roaming fiind corect, astfel compensarea acestui cost nu este posibila. Pentru a verifica provenienta acestor costuri puteti consulta factura dumneavoastra detaliata. Cu stima, Fechete Bianca, Orange Romania!
Cum este de procedat? Eu știu ca am avut date mobile închise, factura încă nu a venit, încă sunt afișate consumurile menționate de mine mai sus, valoarea consumului este de doar 5 € aprox in consultarea in aplicația Orange in Secțiunea detalii convorbiri!
Ma puteți ajuta cu un sfat de specialitate va rog? Am făcut reclamație la ANPC însă nimic pana acum! Ma gândesc sa apelez la un avocat dar am vreo șansa ?
Va mulțumesc anticipat pentru răspuns !
Cel mai recent răspuns: rosalindamariee , utilizator 21:14, 14 Septembrie 2022
Bună seara, strângeți orice evidența validă ca dvs nu ați consumat ceea ce vi s-a taxat, plus conversațiile cu operatorii Orange. Depuneți o nouă plângere la ANPC cu tot ceea ce aveți în acest sens. Bineînțeles că vă puteți sfătui cu un avocat, aveți șanse mari de câștig, dar o să dureze. Cu toții știm cât de mârșavi au devenit cei de la Orange, eu personal m-am confruntat cu taxări multiple din partea lor, fără justificare.

ANPC va vor soluționa reclamația în termenul legal de 30 de zile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modificare contract telefonie mobila fara stirea mea - ce pot sa fac? popescu adelina popescu adelina am un abonament la orange de 7 ani in vara am fost plecata in grecia, mi-am activat romming-ul la plecare, dar nu si optiuni. Surpriza a fost la intoarcere ... (vezi toată discuția)
Problema contract firma telefonie mobila tudor92 tudor92 Buna ziua! Am o problema cu unul din operatorii de telefonie mobila. In data de 14 august 2014 am incheiat un contract la distanta cu unul din operatori. ... (vezi toată discuția)
Facturare telekom. buna ziua, la inceputul lunii august am fost ... zsoli71 zsoli71 Facturare Telekom. Buna ziua, La inceputul lunii august am fost in Clisura Dunarii, mai precis la Dubova si la Orsova. Nu am trecut granita, dar nici nu am ... (vezi toată discuția)