Am o problema cu unul din operatorii de telefonie mobila. In data de 14 august 2014 am incheiat un contract la distanta cu unul din operatori. Problema mea e legata de unii termeni din contract. Mai precis in contract este enuntat: minute nationale nelimitate, SMS-uri nationale nelimitate, 100 minute internationale, [...] Minutele si SMS-urile nationale incluse in abonament se vor consuma pentru apeluri in: reteaua Vodafone (fix si mobil), retele nationale ( fix si mobil). Minutele nationale se pot consuma si pentru apeluri internationale retele fixe din Austria, Belgia, Cipru, Danemarca, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, Suedia, Elvetia, Marea Britanie, Vatican si retele fixe si mobile din SUA si Canada. 1 minut national= 1 minut international.
Problema a aparaut cand am avut in apel in Egipt pentru care mi s-au perceput costuri. Am sunat la relatii cu clineti si dupa ce am asteptat lamurirea problemei timp de 20 min mi s-a spus ca de fapt cele 100 de minute internationale sunt valabile doar pentru anumite tari si de aceea am fost taxat.
As dori sa va intreb: in conditiile in care in contract nu este specificat de inseamna "international" as putea sa inaintez o reclamatie catre ANPC sau sa cer rezilierea contractului pentru nerespectare?
Daca credeti ca anpc va rezolva ceva, puteti incerca. Studiati insa cu mare atentie contractul. De obicei dupa cele 100 minute internationale, ei pun un asterix si scriu in josul paginii cu litere foarte mici tarile in care pot fi folosite.
M-am uitat foarte atent peste contract si nu este nicaieri mentionat ce inseamna acel "international" asa cum precizeaza cum se pot consuma minutele nationale nelimitate.