Sunt abonat la o firma de telefonie mobila si azi (13.05.2012) in jurul orei 16:48 am primit mesaj pe telefon ca s-a facut o reincarcare (21,7 euro) de pe numarul meu de telefon, pe numarul 0743xxxxxx. Cum nu am facut eu aceasta reincarcare am sunat imediat la Orange si le-am spus ca este o frauda, ca nu cunosc acest numar de telefon si ca nu am facut eu reincarcarea.
Cu aceasta ocazie am aflat ca defapt s-au facut doua reincarcari pt acel numar (21,70 euro respectiv 12,35 euro) si ca reincarcarea s-a facut online din contul de pe site-ul lor. Am declarat frauda, si am cerut schimbarea parolei.
Surpriza si mai mare venit in momentul in care, dupa convorbirea cu operatoarea de la serviciul clienti am primit inca trei mesaje ca s-au facut reincarcari, la o ora ulterioara inregistrarii sesizarii mele.
Cum azi este duminica, si cei de la departamentul fraude nu lucreaza voi suma maine sa le expun si dansilor problema
In acest caz ce ma sfatuiti sa fac si cum sa abordez discutia in favoarea mea? Considerati necesar ca innainte sa fac o sesizare la politie si/sau protectia consumatorului?
Tin sa precizez ca NU am spus sau trimis parola sau userul din cont nimanui.
Multumesc.
[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
Aveti o recomandare pentru elementele ce trebuie inscriese in declaratia de la politie? Aceasta trebuie scrisa de mana sau este OK una tehnoredactata si semnata?
Blocare cartela sim
iulipaul
am o cartela sim orange si pe data de 17.01.2014 mi-a fost blocata,am fost la un orange shop si mi s-a spus ca e blocata pe motiv de frauda si m-i s-a spus sa ... (vezi toată discuția)