am o cartela sim orange si pe data de 17.01.2014 mi-a fost blocata,am fost la un orange shop si mi s-a spus ca e blocata pe motiv de frauda si m-i s-a spus sa aduc un bon fiscal de la ultima reincarcare ,dar eu incarcarea am facuto pe 8.01.2014 si am aruncat bonul am fost la magazinul unde am reincarcat sa solicit o copie dupa bonul ei avandu-mi nr. in baza de date cu reincarcare pe data de 8.01.2014 dar nu a putut sa-mi dea o copie a bonului fiscal ,am facut o reclamatie in orange shop dar dupa 2 sapt de asteptare mi s-a spus ca nu m-i se va debloca cartela si voi primi o notificare prin posta ,va rog exista vreo solutie sa-mi mai recuperez nr de tel ?
Un bon mai vechi, sau daca ati incarcat vreodata direct cu minute stiu ca trebuie sa figurati intr-un caiet al lor cu datele dumneavoastra. Mai aveti chitanta de cind ati cumparat telefonul si cartela? Gasiti un act, o chitanta, ceva prin care sa dovediti ca va apartine.
Mie mi-a fost furat un telefon in urma cu multi ani (cred ca 10 ani), pentru care aveam tot cartela reincarcabila, deci nu abonament. In plus, era telefonul mamei mele, care nu era in ţară la acel moment. M-am dus la Orange şi am solicitat recuperarea numărului. Am fost pus să dau o declaraţie că numărul este al meu şi am fost întrebat, ăentru verificare, ce numere am apelat în ultinma perioadă, ce încărcări am făcut şi de la care centre. Încercaţi să-i determinaţi să vă verifice şi în alt mod, mai ales că nu cred că mai păstrează cineva bonurile de la reîncărcare (eu, personal, le arunc întotdeauna). Sau dacă sunteţi undeva înregistrat cu numărul respectiv (aţi dat numărul respectiv ca număr de contact) - la o bancă, la o policlinică, la vreun magazin, farmacie (pentru cardurile de fidelitate) - cred că şi aceasta poate fi o metodă acceptată de verificare
Dupa ce primiti notificarea reveniti, trebuie sa explice termenul de ''frauda''. Poate reusim sa va ajutam.
Reclamatia din magazin si raspunsul va vor fi de folos daca va hotarati sa ii reclamati la ANPC in caz ca nu aveti nicio legatura cu ce vor scrie ei acolo.
pai la magazinul de unde am reincarcat figurez si am si mesaj pe tel cu credit primit pe tel cu aceea data ,pt ca la magazin am fost intrebat cum vreau incarcarea cu minute sau credit pe tel!
am primit notificarea prin posta si m-i s-a spus ca, compania a decis sa nu mai deblocheze cartela ce pot face acum?
[Editat - timp de 30 de minute dupa postarea unui mesaj il puteti completa / corecta folosind butonul Editeaza. Va rog nu mai scrieti mesaje consecutive in interiorul acestui interval. Multumesc]
Ce scrie in notificare, cum isi motiveaza decizia? Mi-e greu sa cred ca pur si simplu va anunta ca nu va deblocheaza numarul pentru frauda, ce zic ca ati facut?