raduhas
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
In cazul in care din nesansa masina imi lua foc la ei in service sau pe drum in teste cum imi mai inapoiau ei bunul care teoretic trebuia sa fie macar in starea initiala in care eu l-am adus la concesionar?
Asta mi-au spus cei din service la telefon, ca s-a rupt o biela eu nu stiu exact ce s-a intamplat acolo. doar ca motorul e praf si baia de ulei gaurita.
Inca nu s-a desfacut motorul sa vedem exact tot ce e pe acolo, de altfel seful de service de la Eurial a spus ca exista posibilitatea ca distributia sa fi cedat si astfel s-a ajuns in situatia asta. Eu nici nu mai stiu ce sa cred.
Buna ziua. Scuzele mele intrucat nu am prezentat modelul si motorizarea.
Este vorba despre un Peugeot 407 coupe 2.7 hdi cod motor UHZ, masina avea in jur de 210.000 km.
La Eurial esti obligat sa semnezi o hartie in care se spune ca esti de acord cu intrarea in reparatii si efectuarea eventualelor probe de drum in conditile stipulate pe verso (din ce am citit pe verso scrie doar despre diverse tipuri de garantie pentru lucrare si piese)
Cand am spus ca au remediat problema din soft m-am referit ca au initializat piesa(nu stiu nici eu exact ce face reinitializarea dar presupun ca isi face un ciclu complet de inchidere/deschidere a clapetei EGR,)
Reprezentanta Peugeot despre care vorbesc este Eurial Militari, aflata chiar langa autostrada Bucuresti-Pitesti.
Nu pot spune ca este vina lor, pentru ca teoretic sunt sanse mici ca EGR-ul sa fi afectat motorul intern si cred ca ar fi si cam greu de demonstrat asa ceva printr-un expert tehnic. Dar avand in vedere ca masina se afla in custodia lor nu mi se pare normal ca ei sa ma sune pe mine si sa ma intrebe ce vreau eu sa fac, ca si cum pe ei nu i-ar mai intereseaza problema. Presupun ca o mediere ar fi cea mai buna solutie intrucat nu as vrea sa pierd luni bune sau ani prin tribunale.
Am o speta mai ciudata. Mai exact am dus masina la service(revenire schimbat EGR in garantie) in data de 04.01.2018, iar pe data de 10.01.2018, seful service-ului, Eurial, m-a sunat in jurul orei 11 sa-mi spuna ca a observat ca problema pentru care am revenit in service era intradevar de la EGR-ul schimbat de ei si ca au remediat problema din soft si apoi au scos masina in teste. Domnul mi-a comunicat ca in timpul testelor, pe la viteza de 130km/h, biela s-a rupt, a trecut prin motor(probabil spargand blocul motor si chiuloasa) si prin baia de ulei, masina fiind in acel moment nedeplasabila pe propriile roti. Am ramas surprins sa aud ca seful de service ma intreaba pe mine ce sa faca in continuare cu masina si daca dorim sa angajam un expert tehnic ca sa stabilim a cui este vina.
Ce trebuie sa fac in cazul asta?? va rog ajutati-ma cu un raspuns, intrucat sunt intr-o bezna totala nestiind daca ei sunt raspunzatori de masina mea atata timp cat e la ei in service chiar daca piesa care s-a rupt din motor nu are legatura cu interventia lor?
societatea de leasing nu mi-a impus mie sa platesc vechiului utilizator ci eu m-am inteles cu acesta...in momentul cesionarii dosarului toate ratele erau achitate la timp. cei de la eurial ne-au dat niste cereri de preluare respectiv cedare leasing fara sa imi impuna altceva decat sa fie toate ratele achitate pana in momentul cesiunii! am platit o taxa de cesiune leasing si vechiul utilizator alta taxa...asta a fost tot ce am avut de plata oficial prin eurial!
luni voi depune cererea la societatea de leasing sa-mi dea un raspuns scris cu calculatia sumelor! Ei oricum refuzau sa-mi spuna suma care au primit-o de la asigurator norocul meu a fost ca am avut pe cineva care mi-a comunicat si OP si suma si data in care au fost virati banii.
Cand am preluat leasingul societatea de leasing nu mi-a stabilit nici o suma de plata catre vechiul utilizator eu m-am inteles cu dansul asupra sumei de bani.
in primul rand va multumesc ca mi-ati raspuns!
Eu nu cer sa-mi calculati dvs ce mai am de platit pt ca stiu ca mai erau de plata 12 rate a 400 de euro si o val reziduala de 500 de euro! Ce vreau eu sa spun e altceva!! Faptul ca leasingul considera ca eu de fapt nu am preluat drepturile si obligatiile vechiului utilizator ci ca am preluat doar capitalul care a ramas de platit! ceva de genul mi-au explicat ei mie!
Cat despre epava ea s-a licitat la 12 000 RON dar inca compania care a castigat licitatia nu a facut plata catre asigurator sau leasing!
Eu nu contest dreptul societatii de leasing de a incasa polita de asigurare ci contest faptul ca ei dupa ce-si acopera ce mai era de platit de catre mine vor doar sa-mi ofere un mic procent din ce am platit eu de cand am preluat leasingul! adica intr-un cuvant mai raman cu banii pe inca o masina in jur de 10 000 de euro (cu tot cu banii de pe epava) In cazul de fata eu fiind despagubit cu 3500 RON si nici macar epava nu mi-a ramas!
Mentionez ca am platit cand am preluat leasingul 7000 de euro vechiului utilizator si am mai platit de atunci inca 9 rate in val de 15037 RON (aprox 3900 euro )