Domnule Cornel,
Multumesc mult pentru raspuns si clarificarile privind legile in viguare!
Am inteles punctele 1 si 2.
Sant acum pe calea 2, dupa ce voi afla coordonatele lichidatorului de la Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, cum imi indica domnul Valeriu (multumesc!)
Referitor la paragraful 3 din lege "duplicatul se va elibera de catre unitatea care detine scriptele unitatii reorganizate ", asta insemna "lichidatorul", daca il gasesc.
Legea nu spune totusi ce fac daca nu gasesc lichidatorul sau nu are documentele. Monitorul ofical ...si apoi ?
De asemeni nu stiu unde as putea gasi un raspuns la intebarea:
Copia xerox legalizata (stampila notariala) a cartii de munca datind din 1993 est valabila legal?
Poate ea fi utilizata ca baza a re-creerii carnetului de munca sau in loc de?
Multumesc inca o data pt clarificari.
************
Domnule Valeriu,
Multumesc pentru sugestii, sant foarte practice si imi deschid cateva posibilitati de solutionare!
Poate, cum spuneti, nu mai am de fapt nevoie de Carnet daca am alte acte doveditoare ale vechimii. O sa incerc la scanare si daca accepta ceea ce am, este un semn bun.
Eu inca sper sa dau de carnetul original, probabil la lichidator.
Intre timp am aflat de pe site-ul gratuit al Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul "
[ link extern ] "
ca firma s-a dizolvat la 2 luni dupa vizita doamnei X. Deci ITM a dat cu adevarat carnetul la representanta firmei, doamna X, si m-a indrumat sa caut lichidatorul.
Ramine totusi neclar de ce lichidatorul nu le-a depus din nou la ITM, cum ar fi legal?
Domnilor Valeriu si Cornel, multumesc inca o data si apreciez foarte mult lamuririle si incurajarile dumneavoastra!
Urari de bine,
Bogdana