avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 362 soluții astăzi
Forum Activitate catabrab

Activitate catabrab

Răspuns la discuția desfiintare post
Decizia de modificare a organigramei e aprobata de consiliu. Evaluarea postului pe care am fost numit temporar este data tocmai pt a putea gasi o portita de a obtine concedierea "legal", si nu pt ca ma vrea in unitate. Momentan n-am primit decat decizia de numire pe postul temporar si decizia prin care sunt instiintat ca va avea loc evaluarea in data de ... Ce se poate intampla daca intru in concediu medical si nu ma prezint la evaluare din motive medicale ? Ma poate da afara pe acest motiv ? Sau cat timp sunt in cncediu medical nu ma poate concedia ( desi acum inteleg ca sunt pe perioada determinata pana la evaluare )?
Practic angajatorul decide unilateral desfiintarea postului si numirea pe post temporar (pasul urmator fiind concedierea ) fara ca angajatul sa poata face ceva...si asta legal ?! fara preaviz, fara act aditional semnat...doar cum a intuit Dl. tudorvaleriu - "pe motive politice". contractul meu de munca mai e inca in vigoare pe perioada nedeterminata ( neavand inca act aditional ) insa pe un post desfiintat ?
multumesc anticipat pt sfaturi
Buna ziua,