Puteti invoca acest lucru, daca postul dumneavoastra nu este de arhivar sau nu prevede, prin fisa de post, astfel de atributii sau responsabilitati.
Ocup post de contabil, nu am in fisa postului astfel de atributii, dar am primit o decizie in care se precizeaza ca fac parte din comisia de arhivare alcatuita din 2 persoane, cealalta persoana neavand tangenta cu partea financiar-contabila. Pot sa ma bazez doar pe bunavointa colegelor dar responsabilitatea e a mea.
Buna.
Lucrez de un an intr-o institutie publica in departamentul financiar-contabil. Documentele acestui departament nu au fost arhivate corespunzator de cand a fost infiintata institutia ( poate 10 ani). Acum cateva saptamani a venit control si ne-a dat termen pentru inventarierea arhivei. La cateva zile mi s-a inmanat o decizie prin care eram informata ca din acel moment fac parte din comisia de arhivare. Acum mi se spune ca trebuie sa pun in ordine arhiva pentru cei 10 ani.
Intrebarea mea : Raspund si pentru arhivarea documentelor din anii in care nu am lucrat?
Nu mi se pare corect ca unii sa fi stat in trecut, iar altii sa vina sa raspunda pentru neregulile lor.