Raspund si pentru arhivarea documentelor din anii in care nu am lucrat?
In mod normal, DA. Notiunea de "arhiva" presupune documente din trecut. Daca veti lectura Legea Arhivelor nr. 16/1996, veti remarca formulari si prevederi in acest sens: "documente create
de-a lungul timpului", "documentele se depun la depozitul arhivei creatorilor de documente in
al doilea an de la constituire".
Deci , arhiva presupune toate documentele din trecut. Responsabilitatea arhivarului se refera la toata documentele, nu doar la cele create in perioada in care acesta a activat in firma. Asta daca sunteti arhivar sau aveti atributii in aceste sens, prevazute in fisa de post.
Nu ati mentionat, insa, postul pe care il ocupati.
In mod normal activitatea de arhivare este specifica atributiilor arhivarului, arhivar care trebuie sa aiba si avizul Arhivelor Nationale sau, dupa caz, al directiilor judetene ale Arhivelor Nationale (conform art. 23 din lege)
Puteti invoca acest lucru, daca postul dumneavoastra nu este de arhivar sau nu prevede, prin fisa de post, astfel de atributii sau responsabilitati.