Din prudenta si fiind obisnuit cu respingerile si cu „urarea” : corectati si veniti data viitoare, voi pregati acte in ambele variante prezentate de amabilii consultanti.
Mii de multumiri pentru ajutorul Dvs.
Daca tot v-am deranjat:
1. daca sunt administratorul firmei, mai trebuie sa merg cu imputernicire (eventual de de la celalalt asociat) sau cu actul constitutiv sa se vada ca sunt administrator ???
2. are cineva idee cam cat ma costa depunerea acetei declaratii ? oare pot plati o taxa pentru urgentare ? (din tarifele afisate pe onrc inteleg ca m-ar costa cam 30 lei , dar.....)
In vederea autorizarii mai multor activitati la sediul social as avea si eu nevoie de cateva sfaturi:
1. Daca anterior am avut depusa o declaratie model 3 (ce modifica o alta model 2) , presupun ca acum trebuie sa completez tot o declaratie model 3. Intrebarea mea este daca in patratul ala mare din mijoc unde scrie printre altele ”.........privind modificarea declaratiei nr............... din ................. ” trebuie sa scriu acel numar ce imi apare pe certificatul de inregistrare de mentiuni anterior, respectiv unde scrie „mentiunea nr. 123 din ........, privind inregistrarea ........” ???
2. Imi puteti spune va rog daca activitatea 4799 „Comert cu amanuntul efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioscurilor si pietelor” se incadreaza la sectiunea 4.3.4. a declaratiei , adica la ”activitati desfasurate in afara sediului social si a sediilor secundare”. Ultima oara, tot la aceasta sectiune am completat codul 5320 - alte activitati de posta si curier.
3. Si va mai rog un singur lucru: sa imi spuneti si mie cum pot sa completez mai multe activitati ce se vor desfasura la sediu, dar care nu incap toate sa fie scrise in sectiunea 4.3.1. „sediu social” - acolo sunt vreo 4 linii, unde pot inghesui vreo 8 activitati, dar ..........pana la 18 mai am :) .
Nu am auzit inca de termenul de valabilitate a unei declaratii in forma autentica (asa ceva exista mai degraba la alimente), daca nu este trecut un termen insasi in declaratia respectiva.
Nu este scris in declaratie niciun termen. Dar sunt obisnuit ca pentru orice sa existe un termen si de-asta am interebat.
Am o intrabare pentru cine ma poate ajuta: declaratiat data de un viitor asociat (la notar), in vederea cooptarii sale intr-o firma are un temen limita pana la care e valabila? Cu alte cuvinte: daca a dat declaratia acum o luna si de-abia acum putem merge cu actele la ONRC pentru cooptare, mai este valabila acea declaratie?
Va multumesc foarte mult doamnelor si domnilor pentru amabilitate si profesionalismul cu care ati raspuns intrebarilor mele. Intr-adevar, ultima varianta pe care mi-ati oferit-o e cea la care speram "in ascuns" :)
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am uitat sa precizez ca sunt unic asociat.
Chiar daca pare amuzanta dorinta mea, eu sunt hotarat sa il schimb acest act constitutiv greoi si muuuult prea stufos. Cand am nevoie de actul constitutiv ma plictisesc multiplicand doar un exemplar. Am vazut cu ochii mei ca alte firme au acte constitutive mult mai bine facute.
Stimata dna. Andreea Lisievici, intr-adevar eu trebuie sa aduc niste modificari actului, respectiv sa adaug niste activitati. Cu acest prilej doresc sa fac si "cosmetizarea" de care vb. Cum ma sfatuiti sa fac acest lucru? Pot adopota alt act constitutiv? Nu am stiut ca se poate. Sau trebuie sa scriu in hotarare absolut toate modificarile pe care le aduc (ca si forma actului) sau ......nu mai am alte idei.
buna ziua, desi am urmarit si alte subiecte pe aceiasi tema, cu jena, recunosc nu prea ma descurc.
Pe scurt, urmeaza sa fac ceva modificari la societate , fapt ce va impune si actualizarea actului constitutiv.
Cu aceasta ocazie as fi vrut sa restructurez (daca pot spune asa) actul constitutiv cu totul. Actul in sine este mult prea stufos, practic.....sunt copiate pasaje intregi din legea societatilor comerciale. Am vazut pe la alte societati si chiar pe net modele mult mai concise si mai "scurte". Al meu e interminabil. Legat de acest fapt, intrebarea mea este daca pot "remodela" actul constitutiv odata cu actualizarea acestuia, cu renumerotarea pasajelor si chiar cu renuntarea la cateva pasaje pe care nu le consider necesare, astfel incat sa il fac mai concis si mai condensat. Am vazut ca se vorbeste de respectarea conditiilor de forma , ori tocmai acest lucru ma incurca; in concluzie: pot sa "cosmetizez" actul constititutiv oferindu-i o alta forma si continut (odata cu modificarile ce le voi aduce prin hot. asociatilor) sau sunt obligat sa respect vechea forma , inclusiv numerotarea pasajelor, titlurilor etc ?