avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 703 soluții astăzi
Forum Activitate insurgentu445

Activitate insurgentu445

Răspuns la discuția Procedura de citare
Vreau sa precizez un lucru.Nu am studii juridice.Sunt un simplu electrician.Dar cautand pe net am gasit asta
"Art. 92 din codul de procedura civila
Inmanarea citatiei se va face personal celui citat, care va semna adeverinta de primire, agentul insarcinat cu inmanarea certificand identitatea si semnatura acestuia.
Daca cel citat, aflandu-se la domiciliu, nu vrea sa primeasca citatia sau, primind-o, nu voieste ori nu poate sa semneze adeverinta de primire, agentul va lasa citatia in mana celui citat sau, in cazul refuzului de primire, o va afisa pe usa locuintei acestuia, incheind despre acestea proces-verbal.
Daca cel citat nu se gaseste la domiciliu sau daca, in cazul hotelurilor sau cladirilor compuse din mai multe apartamente, el nu a indicat camera sau apartamentul in care locuieste, agentul va inmana citatia, in primul caz, unei persoane din familie, sau, in lipsa, oricarei alte persoane care locuieste cu dansul, sau care, in mod obisnuit, primeste corespondenta, iar, in celelalte cazuri, administratorului, portarului, ori celui ce in mod obisnuit il inlocuieste; persoana care primeste citatia va semna adeverinta de primire, agentul certificandu-i identitatea si semnatura si incheind proces-verbal despre cele urmate."
Mie mi se pare destul de clar.Ce nu stiu este daca acest articol nu este abrogat si as putea sa-l invoc ca sa atac sentinta.

Cu stima!
Răspuns la discuția Procedura de citare
Am uitat sa precizez ca pe citatiile din dosar este precizat ca au fost lasate in fata usi,ori eu stau la tara si am un gard....!
Răspuns la discuția Procedura de citare