Administratorul este numit de AGA, asa este, dar are si un contract de administrare.
Nu e vorba de denumire, ci daca este posibil sa se modifice contractul de administrare printr-un act aditional care sa prevada ca se suspenda/anuleaza plata remuneratiei, pe perioada in care persoana are contract de mandat, celelalte clauze ramanand valabile.
Va rog sa ma ajutati cu parerea dvs din punct de vedere legal pt urmatoarea septa:
- Exsita un contract de administrare activ prin care se numeste un administrator pt un SA
- Se doreste suspendarea acestui contract si intocmirea unui contract de mandat prin care persoana sa devina din administrator- director general al SA ului.
Se poate suspenda acest contract de administrare in baza Legii 31?
Avand statutul de suspendat pe aceasta entitate (societate pe actiuni) se poate intocmi contractul de mandat?
Buna ziua,
Va rog sa imi explicati pe scurt care sunt situatiile in care se intocmeste un contract colectiv de munca.
Exista unul standard pt anul in curs? De unde pot sa fac rost de el?
Multumesc anticipat.