avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1939 soluții astăzi
Forum Activitate andreyutzu21

Activitate andreyutzu21

buna ziua, ma numesc andrei am 22 ani si in prezent sunt student in cadrul facultatii de vest din Timisoara.
Mama mea este divortata de tatal meu de 18 ani si el a fost obligat cam tot in acceasi periaoada la plata pensiei alimentare.Acum el si-a indeplinit obligatiile platii pensiei catre mine pana acum 10 ani de cand nu am mai primit nimic.Intrebarea mea ar fi urmatoare: fiind major as putea inainta o cerere de chemare in judecata pentru plata pensiei alimentare retroactiv ?Daca da cam ce pasi ar trebui sa urmez si care ar fi sansele de reusita.
va multumesc anticipat, cu stima Andrei
Răspuns la discuția abuz de incredere?!
multumesc pentru raspunsuri.Imi cer scuze domnule Grigore, aveati dreptate, probabil ca am citit ce as fi vrut eu sa scrie.
Daca nu se poate incadra la abuz de incredere la ce fapta se incadreaza si as putea face in prealabil o plangere la politie(poate se sperie si se razgandeste in privinta restituiri banilor).
Si ca sa ii raspund si doamnei sau domnisoarei rozi_2007 am discutat cu "prietenul meu" dar imi spune ca nu are ca o sa faca rost, ca trebuie sa primeasca si el si tot asa.Dar nu cred ca are intentia de a-mi restitui bani.Zic acest lucru deoarece i-am zis sa ii imparta in rate sau cum poate dar sa vad ca ar vrea sa faca lucrul acesta dar...
Răspuns la discuția abuz de incredere?!
buna ziua,
in primul rand va multumesc pentru raspuns, dar ca sa il dau in judecata pe parte penala nu am nevoie de anumite probe, care sa fie acceptate de judecator?
Eu am doar contractul acela de mana incheiat intre noi.E posibil sa incep o actiune penala doar cu actul acela?

Multumesc
buna ziua,
sunt foarte putin cunoscator in ceea ce priveste dreptul civil si am nevoie de ajutor pentru urmatoarea problema: