am lucrat intr-o firma de distributie si la 1 iulie am fost data afara pe motiv ca se reduc cheltuielile, ca treaba nu mai merge, bla,bla.totul s-a facut verbal, fara demisie din partea mea, fara nimic scris din partea lor.au trecut 2 luni si jumatate si eu nu am nici acum cartea de munca.ce pot face in acest caz?
dimpotriva, va multumesc pt raspunsurile prompte si pt rabdare, nu dvs m-ati enervat.
dar as prefera sa platesc sa se ocupe cineva, ma scot din minti facutul si plimbatul de hirtoage precum si statul pe la cozi...
am, fireste, statutul de cind am infiintat firma dar el contine obiectul de activitate actual, pa care vreau sa-l schimb.
ce n-am inteles eu este: trebuie ca EU sa-l rescriu? sa trec in el noul obiect de activitate?este un act oficial, stampilat pe care l-am primit de la firma de avocatura care s-a ocupat de infiintarea firmei acum ceva ani.