adriannnn a scris:
In conditiile in care mai avem doar 2-3 servicii la asociatie (gunoi, lumina pe casa scarii, femeia de serviciu), putem cere ca sa ni se reduca cheltuielile administrative macar cu 50%? asa mi s-ar parea normal. Multumesc anticipat.
Nu este normal sa se reduca o parte din cheltuielile administrative asa cum s-a argumentat pe baza legislatiei mai sus.
As spune chiar ca prin separarea conductelor de apa administratorul poate avea mai mult de munca si nu mai putin decat inainte. Apoi cheltuielile salariale se repartizeaza pe suprafata indiferent de utilitatile pe care le aveti sau nu.
Reparatiile se suporta tot pe suprafata. Cand se cumpara materiale de curatenie se cumpara si pentru partea de proprietate comuna a dv iar administratorul face aceleasi drumuri la magazine, la depozite, etc.
Cand se infunda o conducta de canalizare apelati la administrator, ca doar nu ati separat si canalizarea, subsolul, terasa, liftul. La evidenta contabila, liste de plata, cenzorat se munceste si pentru dv. , se afiseaza pentru toti, etc.