avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Incredintarea unui minor
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Incredintarea unui minor

Am trait in concubinaj cu un baiat timp de 2 ani si jumatate. M-am mutat la acel baiat atunci cand am nascut copilul lui.Varsta mea cand am nascut era de 18 ani si jumatate si el avea 23 de ani.Copilu este recunoscut de tata.

Cat am locuit cu el am fost victima unor batai spectaculoase, am si un certificat medico-legal.

In prezent eu locuiesc la tatal meu impreuna cu fetita mea.Acum am 22 de ani si fetita mea are 3 ani. Initial s-a stabilit de comun acord ca fetita sa stea si la mine si la familia tatalui ei in egala masura. Eu nu am servici, sunt studenta la o faculate din alt oras fata de cel in care locuiesc,la fara frecventa.

Legal nu am nici un venit, sunt intretinuta de familia mea si eu si copilul. Tatal copilului inca ma forteaza sa ma intorc la el spunandu-mi ca s-a schimbat, dar eu nu vreau pentru ca stiu ca vor continua certurile. Timp de un an de zile am stat numai in casa de frica sa nu ma intalnesc cu tatal fetei pe strada.Am iesit din casa doar in cateva week enduri cand trebuia sa ma prezint la examene. ( Orasul in care locuiesc este foarte mic, aproape cat un sat si este foarte usor sa fiu gasita)

Nu-mi permit sa platesc un proces pentru a lua custodia fetitei mele si nici nu imi permit un avocat pentru consiliere juridica.
Tatal fetitei a consumat si pastile (de la psihiatrie unde a fost si internat pentru perioade scurte) in combinatie cu alcoolul.

Intrebarile mele sunt:
1.Sub ce forma pot scapa ca sa ies linistita din casa ?( nu-mi permit sa ma mut in alt oras)
2. Pot incepe vreun proces si sa castig custodia fetitei in astfel de conditii (lipsa serviciului )? Am vreo sansa sa ma prezint singura?
3.Certificatul medico-legal este valabil chiar daca l-am facut cu 2 ani in urma?