Buna ziua, o intrebare: s-a procedat corect sau nu?
Lucrez intr-un magazin dealer al unei mari companii de telecomunicatii din Romania. Luna trecuta s-a intamplat ca din graba sau neatentie nu am reusit sa inregistrez o oferta de prelungire a unui contract cu 3 numere active pe cont. Oferta listata este doar ca nu s-a inregistrat electronic oferta incheeata si partea mai grava, suventionarea terminalelor achizionate de client. Asta nu a fost o problema, se mai intamplase, procedura care trebuia sa o urmez consta in trimiterea unui e-mail catre departamentul care opera manual oferta in sistem cu CC la toata lumea, in aceeasi zi de la vanzarea terminalelor.
Luna aceasta, inainte cu 2 zile de salar, s-au trezit ca defapt telefoanele nu apar operate in sistem, deci nu sunt subventionate, deci dealer-ul nu isi primeste banii pe telefoane. Decizia lor a fost de a ne imputa agentilor din locatie fara nici o decizie de imputare din salar suma celor 3 terminale. Astfel ne-am trezit fara o mare parte din banii care trebuia sa ii luam sa ne fie retrasi pentru a fi acoperita prostia celor care trebuia sa ne ajute cu operarea manuala a ofertei.
Acum intrebarea este: Trebuia sa ma anunte ca-mi vor retrage banii, printr-o decizie scrisa prin care noi agentii sa ne dam acordul semnat si sa recunoastem in cazul ar fi fost vina noastra sa ne retraga banii, sau au procedat corect?
Oricum, s-a descoperit a cui a fost vina, doar ca de o saptamana inca nu ne-am primit banii inapoi.
Multumesc
Trebuia facuta o cercetare disciplinara, stabilit prejudiciul, ascultati angajatii si apoi emisa o decizie care trebuia comunicata si care putea fi atacata in instanta.