avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 625 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Declaratie !
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Declaratie !

Buna seara !
Am o intrebare destul de serioasa... !
Am 17 bani si sunt elev la liceu.
Am avut niste probleme cu un alt elev, eu l-am injurat l-am facut hot, jegos, etc etc. la care el a dat cu piciorul in mine. Ca sa nu dau inapoi si sa pic apoi vinovat eu m-am dus direct in directiune si am rugat-o pe Directoarea sa vorbeasca cu el. Ea in loc de sa vorbeasca cu el ne-a chemat Politia (de proximitate sau nu stiu cum se spune )
Primul lucru pe care l-a facut cand a ajuns Politistul, ma pus sa scriu o declaratie, in care am declarat :
Ca am fost amenintat de moarte
Am fost lovit cu piciorul
Am fost injurat

Ca l-am facut Jegos, Handicapat, si Hot (deoarece s-au furat cateva chestii, si el este suspectul nr 1)

Dupa ce am terminat cu Declaratia, domnul politist imi spune ca o sa am de platit o amenda, lafel si colegul de scoala.
L-am intrebat de ce, la care mi-a dat un raspuns cu nush ce Articol Nr pt Jignire , Calomnie etc etc.

Are acest drept dupa ce mi-a spus ce sa scriu in Declaratie ? El o vorbit eu am scris, si nici macar nu mi-a spus ca nu este obligatorie declaratia. Ceea ce trebuia sa faca(acuma am aflat si eu) ! Cum o sa pot proceda ?
L-am sunat pe taicameu si mi-a spus sa merg maine sa vorbesc cu avocatul nostru !
Nu a gresit politistul cu simplul fapt ca nu mi-a atras atentia :
Art. 70