1. In actiunea introdusa in baza OUG 119/2007, in ceea ce priveste cuantumul penalitatilor, se trece acesta sau doar modul de calcul? E ok varianta sa calculez penalitatile pana la data depunerii actiunii si sa cer ca ele sa curga pana la data platii efective a debitului ? Exemple in acest sens m-ar ajuta.
2. Contractul in cauza este de prestari servicii si este incheiat intre o SC si o Primarie. Durata este de 30 de zile calendaristice de la data semnarii si furnizarii tuturor datelor necesare de catre beneficiar. Penalitatile prevazute sunt de 0,1% /zi de intarziere in cazul neplatii de catre beneficiar si la fel pt executant in cazul in care acesta intarzie predarea documentatiilor contractate din vina sa. Aici este nedumerirea mea in legatura cu actiunea. Avem proces verbal incheiat intre parti – fara obiectiuni – la 4 luni dupa data la care durata contractului a expirat. S-ar putea respinge actiunea din aceste considerente ? In acest caz mai bine sa nu atasez PV la actiune ? Mentionez de asemenea ca facturile sunt expediate prin intermediul postei si faxului.
Prin actiunea dvs, veti solicita, contravaloarea facturilor fiscale emise, in cuantum de..... precum si obligarea debitoarei la plata penalitatilor de intarziere in cuantum de......calculate conform contractului, penalitati care urmeaza a fi actualizate pana la data platii efective.
De asemenea sa anexati si un tabel cu calculul penalitatilor.
Mai am o intrebare. In cazul in care am incheiat 2 contracte diferite cu acelasi beneficiar, pot redacta actiunea pentru ambele contracte, sau trebuie pt fiecare contract in parte actiune separata? In cazul in care fac actiunea pe ambele, cuantumul sumei datorate il trec separat pt fiecare contract sau trec suma totala datorata cf ambelor contracte si specific cat se datoreaza pt fiecare contract in parte?