Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Organigrama se aproba prin ROF(regulamentul de organizare si functionare) si se aproba de catre CA ori AGA, depinde de dispozitiile din statutul societatii.
Daca in CIM este una iar functia detinuta in societate este diferita, se va face act aditional la CIM cu functia detinuta in societate(de ex: contabil in CIM si functia de Dir. Ec. se va modifica CIM in favoarea Dir Ec)
problema este urmatoarea , functiile din cadrul firmei nu au un corespondet in cor, de aceea difera.
intrebarile mele sunt:
1 daca organigrama se inregistreaza la itm?
2. organigrama se face pe functii, sau functii si nume angajati
multumesc anticipat.
Intocmire dispozitie
mixer
se da urmatoarea situatie: un angajat cu cim nedeterminat pe o anumita functie de ex .contabil da concurs pe un post de director economic si este numit in ... (vezi toată discuția)