Din pacate, nu puteti face nimic... Si nici operatorul dv. de telefonie nu poate sa faca ceea ce ati spus, ca si-ar ridica multi clienti in cap.
Mi s-a intamplat si mie, nu ma enervez ca, la urma urmei, sunt studenti sau tineri si, daca nu mi-as permite o cartela, poate asa as face si eu, cine stie... Chiar ma bucur ca am o siguranta materiala, cat de cat, spre deosebire de ei...
Pe de alta parte, un telefon la o saptamana nu e sfarsitul lumii... E chiar distractiv, o data l-am intrebat pe personajul care "nu stia cum ma apelase": dom'le, de ce nu-mi spui ca vrei credit? Ca doar nu reusesti sa tii pe cineva la tel mai mult de un minut, nu? Ce pierzi?
Si uite asa am ascultat aproape 5 minute bancuri. :)) A fost super tare!
Stii vorba aia, da-mi intelepciunea de a accepta ceea ce nu pot schimba. Daca incerci sa vezi putintel lucrurile altfel, nu cred ca te va mai deranja atat.
Uite ce: pe mine m-au sunat si aia cu farsele lor cu: sunt in vama, arestat, e mandat pe numele meu etc. Era un moment foarte prost in care nimerisera, tot ii spuneam da, da, k... Cred ca as fi spus da la orice atunci. #-o:"> Eram intr-o negociere, dura deja de vreo 5 ore... eram si obosita si tot... Pana la urma, la al treilea tel, cam asa, am iesit din camera unde eram si l-am facut arsice; e drept ca nu fac penale si-i puteam spune doar asta, dar mi s-a cam parut ca ma ia de proasta, asa ca i-am spus ca voi face tot-tot-tot. Doar ca n-am facut nimic. Mi se parea super tare cand, pe mut, suna tel: acelasi nr. ascuns... Si bipurile din strainatate... :)) De ce sa ma enervez? Ca doar neuronii mei crapa...
Uneori sunt doua-trei apeluri pe zi timp de 2-3 zile. Ce fac eu e sa le dau bip si eu dupa o zi si ii prind dupa aia si le mananc 1 minut B-). Oricum asta nu rezolva problema de a nu ma mai suna. La fel nici lista de apeluri.