Sunt asistent in brokeraj si acuma cateva zile m-am inregistrat ca PFA cod CAEN 6622 la REGISTRUL COMERTULUI.Dupa deschiderea PFA-ULUI am mers la ADMINISTRATIA FINANCIARA ptr a ma inregistra si la ei dar aici-a mi-a spus ca sa-r putea sa am nevoie de casa de marcat fiscala.Intrebarea mea este daca trebuie sa-mi achizitionez casa de marcat ptr ca eu nu vad la ce mi-ar folosi,deoarece eu lucrez pe baza de comision care imi intra o-data pe luna in cont si in rest la eliberarea politelor de asigurare tai chitante de la firmele de asigurari pe care le preiau pe baza de proces verbal impreuna cu politele.VA ROG DACA POATE CINEVA SA MA AJUTE CU UN RASPUNS
Infiintare pfa
tamada
vreau sa imi fac un PFA cu un cod CAEN in care pot sa imi deduc combustibilul si cazarea deoarece am o calaborare cu un broker pentru care fac recrutare de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.