avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1128 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... pensionare
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

pensionare

buna ziua.Ma numesc Muntean Alexandru si lucrez ca vopsitor industrial de 39 de ani si jumatate (pana in 2001 am avut grupa II de munca)..lucrez si acum in aceasi societate...Va rog a binevioi a-mi spune cand m-as incadra la pensie la limita de varsta??Va multumesc sibastept raspunsul dumneavoastra
Cel mai recent răspuns: MUNTEAN ALEXANDRU , utilizator 16:32, 29 Mai 2010
Asteptati mult si bine daca nu ne dati si alte date:
- data nasterii;
- stagiul total de cotizare (vechime in munca), din care in grupa a II-a de munca;
- daca dupa 01.04.2001 ati mai fost incadrat in conditii deosebite de munca si cat timp.
Ma numesc Muntean Alexandru sunt nascut in data de 4 iulie 1952 si lucrez ca vopsitor industrial de 39 de ani si 8 luni dintre care un an si 4 luni n-am cotizat cat am fost in armata.Pana in 2001 am avut grupa II de munca..dupa 1.04.2001 m-i s-a taiat grupa dar am lucrat in aceeasi meserie vopsitor si lucrez pana in prezent la aceasi societate..sper sa ma puteti ajuta.multumesc inca o data
V-a rugat colegul meu sa scrieti perioada in care ati lucrat in grupa II de munca, n-ati scris-o. Pana cand s-a lucrat in grupa II de munca stim cu totii, de cand depinde de la caz la caz.

Vreti un raspuns aproximativ pe baza unor date aproximative?
1. Ii dati intr-una cu meseria de vopsitor care nu are nici o relevanta la iesirea la pensie si nu dati datele pe care le-am cerut. Conteaza ce este scris in carnetul de munca referitor la perioada lucrata in gr.a II-a de munca.
2. Pentru un barbat nascut in iulie 1952 varsta standard de pensionare este de 65 de ani cu un stagiu complet de cotizare de 35 de ani si un stagiu minim de cotizare de 15 ani.