avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1994 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Intrebari despre admiterea la SNG
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Intrebari despre admiterea la SNG

Buna seara. Sunt studenta la drept in ultimul an si vreau sa dau examen la scoala de grefieri in anul crizei.... Credeti ca se vor mai bloca posturile pe acesta ramura? Si, pentru cei care stiu sau care lucreaza in domeniu, stiti cumva daca se deconteaza cheltuielile de cazare in bucuresti pe perioada studiilor? Multumesc anticipat..
Cel mai recent răspuns: zz-man , utilizator 08:50, 4 Iunie 2010
Se da examen in fiecare an la SNG, nu sunt blocate posturile.
Nu se deconteaza cazarea.
Aveti mai multe informatii pe www.grefieri.ro


Studiati si www.unbr.ro ( pt admitere in avocatura) si www.inm-lex.ro ( pt admitere in magistratura).
Succes!
Multumesc pentru raspuns. Dar presupun ca bursa aceea de 1000 de lei mai e valabila, nu? Ca sa-ti permiti o chirie macar.. Iar examenul eliminatoriu la dactilografiere se da doar celor ce vor sa ocupe posturile direct, asa am inteles...
Pentru admiterea la ªcoala Naţională de Grefieri nu se susţine proba de dactilografie. În timpul şcolii se învaţă această materie iar la absolvirea ei se va da o astfel de probă. Aşadar nu aveţi de ce să vă faceţi griji în această privinţă. Referitor la bursă, nu văd de ce ea nu ar rămâne în continuare. Este o idee înţeleaptă ca la terminarea facultăţii să vă orientaţi spre SNG. Iar dacă veţi reuşi la acest examen vă recomand să optaţi (dacă media vă permite) pentru grefier de parchet şi nu de instanţă.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Facultatea de drept, master in dreptul afacerilor - optiuni de angajare? Iulian81 Iulian81 Hello! Cunosc pe cineva care a terminat facultatea de drept la stat si un master in dreptul afacerilor care doreste sa stie cam in ce domeniu ar putea munci ... (vezi toată discuția)