avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1255 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025. Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Bonuri combustibil
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Bonuri combustibil

Buna ziua,,,sa ma prezint mai intai,,sunt medic veterinar si detin un cabinet medical veterinar cu activitate in mediul rural,Prin natura meseriei ma deplasez zilnic cu masina cumparata pe cabinet la diferite persoane pentru realizarea unor actiuni sanitar veterinare ( atat urgente cat si vaccinari de interes national).Ce intrebare as vrea sa va adresez,,,astazi am aflat de la un amic cum ca de anul trecut din luna mai bonurile de combustibil nu mai sunt acceptate ca si cheltuiala deductibila lucru pe care eu nu l-am stiut...avand in vedere ca deja am depus declaratia fiscala cu veniturile realizate pe anul 2010 ce as putea face in momentul de fata pentru a nu fi bun de plata in urma unui control ,intelegand faptul ca voi trebui plati pentru fiecare zi de penalizare 0 ,01 %...Astept un raspuns din partea dumneavoastra.!
PS...este posibil ca activitatea pe care o prestez sa aiba parte de o derogare in acest sens,,,intelegand ca exista totusi niste exceptii de la lege!

Alte discuții în legătură

Bonuri combustibil ca si cheltuiala deductibila vetx vetx Buna ziua,,,sa ma prezint mai intai,,sunt medic veterinar si detin un cabinet medical veterinar cu activitate in mediul rural,Prin natura meseriei ma ... (vezi toată discuția)
Am nevoie de raspunsul dvs dupa cum am mentionat in intrebarea ... marian19968 marian19968 am nevoie de raspunsul dvs dupa cum am mentionat in intrebarea din 27 01 2021 am avut un cabinet veterinar pfa ca urmare a unui contract de concesiune a ... (vezi toată discuția)