Conform noii legi a concediilor medicale acestea trebuie anuntate la casa de sanatate.
Exista un formular tip care trebuie completat sau care este metoda de anuntare a acestora?
Lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca pe care angajatorul trebuie sa o transmita casei de asigurari sociale de sanatate, in termen de 6 zile de la data la care a fost informat cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, va avea forma unui tabel cu urmatoarele campuri:
• Numar de criteriu
• CNP
• Data intrarii in incapacitate temporara de munca
• Data iesirii din incapacitate temporara de munca
• Tipul concediului medical (initial sau in continuare)
• Numele medicului prescriptor
• Unitatea medicului prescriptor
Lista se inregistreaza la registratura casei de santate sau se poate transmite online.
CASMB, de exemplu, ofera angajatorilor inregistrati deja pentru raportarea online a declaratiilor lunare privind concediile medicale, posibilitatea de a transmite aceasta lista online, utilizand acelasi cont si parola.