Acum cateva luni am inregistrat un PFA la Reg. Com. Bucuresti, specificand in declaratia pt autorizarea activitatii model 2 (formularul 11-10-167) ca la sediul profesional nu se desfasoara activitate, intreaga lista de activitati autorizate fiind desfasurate in afara sediului propriu. Sediul propriu este intr-un apartament de bloc, avand avizul asociatiei de locatari (aviz depus la dosarul de inregistrare initiala).
Activitatile sunt de servicii informatice - CAEN 6201 (principal), 6202, 6209, 6311 (secundare).
As dori sa revin asupra unor inregistrari si sa precizez ca aceste activitati se desfasoara atat la sediul propriu cat si in afara acestuia, precum ca la sediul propriu desfasor si activitati de birou. Lista de activitati desfasurate ramane aceeasi, aceeasi act principala, aceleasi act. secundare.
Este suficienta completarea cererii de inregistrare, precum si a declaratiei model 3 (formularul 10-11-168), sau sunt necesare si alte documente ?