Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati sa aflu raspunsul la cateva intrebari. S-a mai discutat in forum in jurul temei, dar niciodata nu pe intebarile pe care le-as avea eu.
In timp ce lucram la o societate comerciala, angajat cu norma intreaga, cu CIM, am infiintat o societate comerciala, un SRL, al carui administrator si asociat unic am devenit. Asta, acum doi ani. La inceput am continuat in paralel activitatea de angajat la firma la care lucram full time si ma ocupam si de "firma mea" . Anul trecut, mai precis in februarie 2006, am incheiat activitatea ca angajat al acelei societati comerciale, mi s-a inchis cartea de munca(scuze pentru limbajul diletant) si nu nu mi s-a mai facut nici o inregistrare pana azi. Sunt in continuare administrator si actionar unic la firma infiintata de mine acum doi ani, dar nu am nici o forma de contract cu aceasta. Stiu ca nu pot sa inchei cu firma mea un contract de munca pentru ca sunt asociat unic.
Vreau sa inchei cu aceasta un contract de administrare(nu sunt sigura de titulatura) in care sa trec un salariu mediu pe economie, sa zicem, astfel incat, pe baza acestui venit sa-mi pot plati contributiile la stat, in nume propriu, daca altfel nu se poate.
As vrea sa stiu daca:
1. Trebuie sa inregistrez contractul acesta si la Camera de Munca, Institutul Teritorial de Munca, astfel incat firma mea sa-mi poata plati salariul mentionat in contract
2. Trebuie sa merg cu el apoi, la Casa de Pensii, cea de Asigurari de Sanatate etc, sa mi-l inregistrez ca persoana fizica si sa platesc impozitle catre bugetul de stat, conform salariului...
Va multumesc pentru sprijin.
Cel mai recent răspuns:
amria , utilizator
14:44, 2 Iulie 2007