avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... alegerea facultatii de drept
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

alegerea facultatii de drept

Stie cineva daca are o importanta asa mare daca Universitatea este particulara , in speta Univ.G Bacovia-Bacau.
As vrea sa urmez cursurile Fac de Drept si am inteles ca daca nu e la o universitate de stat , nu prea o sa am ce face cu diploma.Eu cred ca daca invat , nu poate nimeni sa spuna ca nu e buna acea diploma.
Astept un sfat sau o parere.
Multumesc
e acreditata , dar nu e de stat , sper sa fie ok:-ss
important este sa ai ce invata in acea facultate ca daca sunt profesori seriosi si ai ce invata nu conteaza unde inveti.
trebuie sa ai bagajul de cunostinte necesar sa poti sa faci ceva cu acea diploma ca nu e important unde ai luat diploma ci ce ai in cap.(si la stat si la particular tot o diploma e in care se specifica faptul ca sunteti licentiat in drept)
succes.
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Iulie 2010
doberv, utilizator
Buna seara Serban.Dobert are dreptatea lui dar tu daca tot spui ca inveti de ce nu dai la stat???Atunci cind angajezi un proaspat av.cintareste destul de mult " ce facultate a facut "
Deoarece in Bacau nu este Drept la Universitatea de stat.
Iar in alt oras e destul de costisitor:(
Am inteles.Oricum daca puteai face dreptul la stat aveai din start o bila alba in orice cabinet de av. Asta este.Succes.
:luck:

Alte discuții în legătură

Facultatea de drept stix140791 stix140791 Buna ziua, sunt un proaspat absolvent de liceu, cu vise destul de indraznete.As dori sa cer o parere celor avizati. Sa aleg o facultate de drept particulara? ... (vezi toată discuția)