avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Facultatea la zi sau la distanta/IFR ?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Facultatea la zi sau la distanta/IFR ?

Ce parere aveti de invatamantul la distanta pentru facultatea de drept (la stat)?

Trebuie sa aleg intre Universitatea Cuza la ZI sau Universitatea Lucian Blaga la IFR (invatamant frecventa redusa - se merge numai sambata).

Teoretic stiu ca ar fi mai bine la Univesritatea A.I. Cuza la zi dar practic bugetul nu prea imi mermite :(( si as vrea sa stiu daca se merita totusi la IFR la ULBS)

O a treia varianta care am luat-o in calcul ar fi Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti (sunt cam sceptic in privinta universitatilor private din Romania).
Am luat aceasta varianta in considerare in cazul in care nu sunt admis la Cuza sa zicem si pentru ca sunt cativa profesori de la Universitatea Bucuresti acolo, ca de ex: prof. Gabriel Boroi.

Ce parere aveti ? (argumente pro & contra)
Ce sanse sunt pentru un student care termina o facultate IFR sau privata sa ia admiterea UNBR.

Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: jhonyqz , utilizator 15:26, 17 Ianuarie 2013
In primul rand trebuie sa urmaresti cu mare atentie acreditarea acestor facultati particulare, daca mai sunt acreditate, daca sunt in stadiul de supraveghere sau exista litigii privind acreditarea.
In general, sa stii ca se tine cont la admiterea UNBR de faptul ca ai absolvit o facultate la zi, indiferent ca este de stat sau privata.
da, sunt acreditate toate cele trei universitati si forme de invatamant (cotate cu Grad de Incredere Ridicat pentru)

in ce sens se tine cont la admiterea UNBR forma de invatamant ?
nyko a scris:

In general, sa stii ca se tine cont la admiterea UNBR de faptul ca ai absolvit o facultate la zi, indiferent ca este de stat sau privata.