avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Scoatere act original din dosarul de divort sau (copie ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Scoatere act original din dosarul de divort sau (copie legalizata)- dosar aflat in pronuntare

Buna ziua!
As avea si eu nevoie de sfatul Dvs. si daca se poate sa ma ajutati v-as fi foarte recunoscatoare.

Daca dosarul de divort este in pronuntare din data de 12 aprile 2010 si nu s-a redactat nici pana in ziua de azi se poate scoate originalul certificatului de casatorie sau se poate face o copie legalizata dupa acesta?Mentionez ca originalul este depus de avocat la dosar iar acesta mi-a spus ca nu este posibil acest lucru.
Am nevoie de acest certificat de casatorie deoarece permisul de conducere mi-a expirat astazi,acesta fiindu-mi necesar in a-mi exercita munca in cadrul R.A.T.B.(lucrez ca vatman) si cei de la Politie imi cer acest document in original pentru a-mi putea reinoi permisul de conducere pana la pronuntarea definitiva a divortului
Astept si alte sfaturi legale cu privire la ce mai pot face in cazul in care acest certificat nu poate fi scos de la dosar.
Va multumesc si va astept cu un raspuns cat mai curand posibil
Cel mai recent răspuns: MARTA SIMONA PETRE , Avocat 21:40, 5 Iulie 2010
puteti incerca sa faceti o cerere de restituire a acelui act, aratind motivele pentru care va trebuie originalul.
catalin ciobanu a scris:

puteti incerca sa faceti o cerere de restituire a acelui act, aratind motivele pentru care va trebuie originalul.
elena hanganu a scris:

Buna ziua!
As avea si eu nevoie de sfatul Dvs. si daca se poate sa ma ajutati v-as fi foarte recunoscatoare.