A-si dori sfatul Dvs referitor la urmatoarea problema : Detin un SRL cu un punct de lucru in Cluj-Napoca, o ghereta comerciala amplasata cu toate actele in regula (certificate de urbanism, aut. de constructie, am contract de inchiriere si abonament pe care il reinnoiesc trimestrial, semestrial sau anual conform cerintelor cu primaria Cluj) de mai mult de zece ani. Anul acesta prin Hotarare a Consiliul Local Cluj-Napoca cu nr.120/30.03.2010 s-a decis ca locurile care vor fi stabilite de administratia patrimoniului sa fie scoase la licitatie, (prin licitatie cu strigare) modul de desfasurare al licitatiei urmind a fi stabilita printr-o alta hotarire de consiliu, detinatorul actual nebeneficiind de nici un avantaj. Nu doresc sa comentez moralitatea acestei decizii, doresc in schimb sa stiu legalitatea acestei hotariri si ce posibilitati de atac am in vederea inlaturarii acestei situatii. Eu practic pe o bucata de trotuar in decursul a peste 10 ani de munca am creat un vad comercial care in urma acestei decizii poate fi preluat de catre oricine, practic se liciteaza munca mea de peste 10 ani. *** Hotararea 120/2010 poate fi consultat in intregime pe site-ul primariei la adresa :www.primariaclujnapoca.ro la consiliul local/hotarari de consiliu local. La ce foruri pot sa ma adresez cu aceasta problema .
Astept cu interes raspunsurile Dvs. Cu stima .
#-o