avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 518 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... taxe si impozite
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

taxe si impozite

Am mai ridicat odata aceasta problema dar acum lucrurile devin serioase.Sunt domiciliat in Romania si rezident in Spania.Am cumparat o masina in Spania am inscriso in trafic la inmatriculari,am platit impozit pe ea,iar la intoarcerea in Romania in momentul inmatricularii aici mi-i se cere sa platesc impozit de la data dobandirii,2007,pana in prezent.Mi-i se aplica codul fiscal roman ptr. un bun cumparat in Spania si declarat la autoritatile fiscale spaniole,ptr. care am platit deja impozit 3 ani.Ce pot sa fac.Sunt student la drept an 3 insa recunosc ca nu stiu cum sa rezolv desii stiu ca am dreptate.Sa-i actionez in judecata,cat de complicat este?
Cel mai recent răspuns: titiana , utilizator 16:55, 15 Iulie 2010
Normal pt a o putea inscrie / inmatricula in Romania, trebuia radiata in Spania.
Ce inteleg eu din Codul fiscal, impozitul se plateste incepand cu prima zi a lunii urmatoare celei in care a vut loc instrainarea, radierea. (scuze am vrut sa spun inmatricularea),
Nu vad nici un temei legal sa platiti impozitul pe o masina pt care ati platit intr-un alt stat membru.
Ultima modificare: Vineri, 16 Iulie 2010
titiana, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Înmatriculare masina pe același proprietar gabymad77 gabymad77 Bună, am rezidență în Spania și masina cumpărată acolo din 2011,acum vreau să o înmatriculez în România tot pe mine(pe talon și civ-ul spaniol ... (vezi toată discuția)
Masina impunere david ioan david ioan sunt rezident in Spania si domiciliat in Romania.am cumparat in 2007 o masina cu cvc am inscriso in Spania pe numele meu,iar azi22.06.2010am vrut sa o ... (vezi toată discuția)