avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 729 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... alocatia copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

alocatia copilului

buna am si eu o intrebare...
am nascut pe 4 iulie anul acesta marti 13 iulie am mers la primarie sa fac dosarele pentru alocatia copilului ce dreputio are copilul fiind si primul copil?
in plus eu sunt studenta la zi si am inteles ca am dreptul la indemnizatia de cresterea copilului....
cand se face acest dosar?
dar cel de alocatie complementara? doamna aceea de la asistenta sociala a zis ca cel de alocatie complementara....sa il fac in septembrie si cel de indemnizatie in august e adevarat?
sotul nu lucreaza si nici eu .....
ce acte imi trebuie si ce dosare trebuie sa fac? va multumesc frumos....
Cel mai recent răspuns: adinamiia , utilizator 12:19, 17 Iulie 2010
Cererile pentru acordarea indemnizatiei si documentele din care rezulta indeplinirea conditiilor legale de acordare se depun la primaria pe raza careia solicitantul isi are domiciliul.

Actele necesare
-actul de identitate al solicitantului;
-certificatul de nastere al copilului si, dupa caz, livretul de familie;
-certificatul de persoana cu handicap al copilului, dupa caz;
-adeverinta eliberata de autoritatile competente sau de catre angajator, dupa caz, din care sa rezulte indeplinirea conditiilor;
-adeverinta eliberata de platitorul indemnizatiei de maternitate sau, dupa caz, alte dovezi, din care sa reiasa ultima zi de concediu de maternitate;
-declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca solicitantul nu beneficiaza in acelasi timp de indemnizatie de maternitate
-declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca celalalt parinte natural sau, dupa caz, o alta persoana (parinte adoptiv, tutore) nu beneficiaza de aceleasi drepturi;