avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1092 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... RESTRUCTURARE POST CADRU DIDACTIC PREUNIVERSITAR
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

RESTRUCTURARE POST CADRU DIDACTIC PREUNIVERSITAR

Pe aceasta cale doresc sa va retin atentia cu o speta care cu siguranta profesorii si avocatii si juristii de dreptul muncii nu s-au mai intilnit :

Mentionez ca sunt profesor - titular gradul I

1. Am notificat scoala ca ma afla sub incidenta OUG 96/2003 privind protectia maternitatii la locurile de munca .

2. Am notificat ISJ ca sunt in concediu medical cu data de xx.xx.xxxx , urmat de concediu de maternitate respectiv de concediul de crestere si ingrijire copil , toate aceste concedii legate intre ele .

3. In baza Legii 128/1997 art. 13 alin 5 si a Ordinului 5885/2009 art. 15 alin 2 am fost evaluata in scoala si nominalizata pentru disponibilizare prin restrangere de activitate .

4. La data evaluarii in scoala si a desfintarii efective a postului meu de cadru didactic - xx.xx.xxxx ma aflam in concediu medical . Din cinci posturi de la catedra a fost desfintat doar postul meu .
La data emiterii deciziei de detasare in interesul invatamantului pentru nesolutionarea restrangerii de activitate – xx.xx.xxxx ma aflam in concediu de maternitate . Postul care mi-a fost acordat este un post rezervat , detasarea fiind dispusa pentru 1 an de zile . La intoarcerea titularului pe postul care mi-a fost acordat eu ramanad fara serviciu , postul meu asa cum am mentionat a fost desfintat , neavand unde sa ma mai intorc . Raman titulara a liceului dar fara post .

Pe decizia de detasare nu sunt mentionate articole din Legea 53/2003 - codul muncii si numai strict articole din Legea 128/1997 si Ordinul 5885/2009 .