avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 397 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infintare PFA
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infintare PFA

Buna ziua,

As dori sa infintez un PFA,dar nu stiu ce conditii trebuiesc indeplinite si nici de ce acte am nevoie.As dori sa-mi infintez o firma de organizare evenimente.
Ma puteti ajuta cu un sfat?Aveti idee cam cat costa infintarea PFA-ului?

Va multumesc mult.
Cel mai recent răspuns: MARGARETA STANCIU , Avocat 19:21, 20 Iulie 2010
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării a
persoanelor fizice autorizate*:
1. Cererea de înregistrare (original cod 11-10-180);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
3. Carte de identitate sau paşaport (fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul);
4. Documente care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru (copie legalizată sau copie
certificată de parte);
5. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de
Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
6. Specimenul de semnătură al persoanei fizice autorizate (original);
7. Informaţiile din cazierul fiscal (se obţin de către ORCT);
8. Declaraţia-tip pe propria răspundere care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia
specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii (original - model 1 sau model 2, după
caz).
9. Dacă este cazul:
- precizare din care să rezulte că titularul dreptului de proprietate înţelege să afecteze folosinţa spaţiului în vederea stabilirii
sediului profesional al persoanei fizice autorizate (declaraţie, etc.);
- declaraţia privind patrimoniul de afectaţiune, în original, şi documentele care atestă efectuarea vărsămintelor sau calitatea
de proprietar, după caz (copii certificate de parte);
- documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii certificate olograf);
- documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii certificate olograf);
10. În cazul persoanelor fizice care desfăşoară activitate economică autorizată şi recunoscută într-un alt stat membru al UE sau al
Spaţiului Economic European, documentaţia care atestă funcţionarea legală, obţinută în celalalt stat (fotocopie şi traducere în
limba română certificată olograf).
11. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale: taxele de registru

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa - infiintare nisico nisico Care sunt potrivit legilor pasii de urmat pentru a deveni PFA (vezi toată discuția)
Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine in legatura cu deschiderea unui pf? e71 e71 buna ziua, meseria mea este de certograf, si as dori sa deschid un pf topograf, meseriile au aceeasi grupa de baza 2148, dar cei de la anaf spun ca nu este ... (vezi toată discuția)
Obtinere autorizatie zidar levantica levantica imi puteti spune va rog ce acte sunt necesare pentru obtinerea unei autorizatii in meseria de zidar? eventualele cheltuieli ce le implica - taxe ? Va ... (vezi toată discuția)