avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 945 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Serviciul de Evidenta si avizul ANFP
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Serviciul de Evidenta si avizul ANFP

Am o mare problema.Astazi am avut sedinta de Consiliu Local si a fost aprobat statul de functii cu nr.minim pe SPCLEP,adica 4.Dupa indelungi discutii si radiograme de la DEPABDEP Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca se poate sa reorganizam serviciul ,conditia fiind ca per primarie sa nu depasim nr.de posturi.Acum,daca noi avem statul de functii vechi,unde eram doar 4 aprobat de ANFP,prefectura,Consiliu Local,trebuie sa o luam de la inceput cu aceste aprobari.Intrebarea mea este cu ce ma duc la ANFP?Cu organigrama rectificata unde suntem din nou 8 ,cum de altfel am fost si pana acum si cu mai ce?#-o
Imi pare rau ca insist dar cred ca in curand fac o depresie de cata nebunie a putut declansa o proasta interpretare a acestei OUG 63.Va multumesc anticipat!:)
legea nr. 188/1999
"ART. 107
(1) Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de a solicita Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici avizul privind funcţiile publice în oricare dintre următoarele situaţii:
a) stabilirea sau modificarea structurii de funcţii publice pentru fiecare autoritate şi instituţie publică, în parte, de către conducătorul acesteia ori prin hotărâre a consiliului judeţean sau, după caz, a consiliului local, pe baza activităţilor prevăzute la art. 2 alin. (3);
b) modificarea calităţii posturilor, potrivit art. 111 alin. (1) sau (5);
c) reorganizarea activităţii autorităţii sau instituţiei publice.
(4) În situaţia în care, după obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, actele administrative prin care se stabilesc măsuri din categoria celor prevăzute la alin. (1) se aprobă cu modificări sau completări, ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală au obligaţia de a comunica Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici aceste acte administrative, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data aprobării lor prin hotărâre a consiliului local sau, după caz, prin hotărâre a consiliului judeţean.
(5) În situaţia prevăzută la alin. (4), autorităţile administraţiei publice locale pot pune în aplicare dispoziţiile hotărârii consiliului local sau, după caz, a consiliului judeţean, numai după obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. În acest caz, avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici se emite în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data primirii actelor administrative prevăzute la alin. (4).":)
D.l Mihai,multumesc! Numai ca primarul nostru a supus in sedinta de CL statul de functii nemodificat,adica cu 4 persoane.Acum ca sa facem un alt stat de functii ce pasi ar trebui parcursi?Cerem mai intai un aviz rectificativ la ANFP?Apoi supunem iar statul de functii in sedinta de CL?
da, puteti sa faceti si asa. e mai simplu .
momentan, sunteti in grafic, cu nr de personal, conf. oug. 63/2010, numai ca, ar trebui sa va grabiti, astfel incat sa nu-i lasati pe dinafara pe acei oameni.:)
Care este termenul limita? Si daca se reconstituie serviciile trebuie date din nou examene pentru postul de sef birou sau sef serviciu,posturi desfiintate in urma OUG 63/2010 pe care acum vor figura aceleasi persoane care ocupau acele posturi si inainte de aparitia ordonantei?
mda...cam asa. se mai poate face o mica "jmekerie". revocati hcl-ul cu organigrama si adoptati una noua, in baza aceluiasi aviz, cu amendamente...pe care-o trimiteti la ANFP, pentru avizare.:)

Alte discuții în legătură

Poate consiliul local sa ajute spclep ? alexandraalex alexandraalex Daca in urma sedintei de CL se suplimenteaza SPCLEP cu un post de conducere,desfiintat ca urmare a OUG 63/2010,acest post poate fi ocupat temporar conf.art.80 ... (vezi toată discuția)
Exista stare de incompatibilitate sau conflict de interese? Eugen Enescu Eugen Enescu Nevasta primarului este angajata primariei la SPCLEP este in stare de incompatibilitate si conflict de interese potrivit art.95 din 161/2003si art.61, alin 4, ... (vezi toată discuția)
Sef birou filozoful filozoful In biroul nostru isi desfasoara activitatea 6 persoane.Stiu ca la 5 persoane se poate desemna 1 sef de birou.Avand in vedere coordonarea si asumarea ... (vezi toată discuția)