In biroul nostru isi desfasoara activitatea 6 persoane.Stiu ca la 5 persoane se poate desemna 1 sef de birou.Avand in vedere coordonarea si asumarea responsabilitatilor cred ca este indicat a se desemna o persoana care sa fie sef.
Va rog sa imi raspundeti in ce conditii unul dintre posturi se poate transforma in post de sef birou(trebuie cerut acordul ANFP de infiintare/transformare post,sedinta de CL?) sau daca unul dintre noi are dispozitie de primar pentru 6 luni ,poate primi cei 25 % spor de conducere ?
Va multumesc ;)
trebuie sa solicitati avizul A.N.F.P-ului pentru exercitarea cu caracter temporar a functiei de conducere sef birou, insa, trebuie sa indepliniti conditia de vechime de minimum 2 ani in specialitatea studiilor, conditia de master, si sa nu aveti vreo abatere disciplinara.
dupa ce primiti avizul de la ANFP, primarul emite dispozitia de numire in functia de conducere, cu caracter temporar*6 luni*
in cazul in care institutia vrea sa organizeze concurs de recrutare sau promovare in functia publica de conducere,trebuie sa tina cont de prevederile OUG109/2010 privind unele masuri financiar-bugetare.
bafta!!!
alina multumesc!
Pe perioada de 6 luni ,cat indeplinesti functia temporar, primesti sporul de conducere de 25 % ,daca functia de sef birou nu este prevazuta in statul de functii?
In primul rand intocmiti documentatia necesara pentru un Proiect de hotarare privind aproobarea organigramei, statului de functii si numarului de personal. Pentru functiile publice de conducere din cadrul aparatului de specialitate al primarului este necesar sa va incadrati in procentul de 12% din numarul total de functii publice fara functia de secretar comuna. Acest proiect impreuna cu toata documentatia atasata se transmite ANFP-ului in doua exemplare pentru obtinerea avizului. Dupa ce s-a obtinut avizul se aproba proiectul in sedinta de consiliul local , se transmite Institutiei prefectului pentru acordarea vizei de legalitate. Un aspect foarte important de retinut. Daca in cadrul biroului cele 6 posturi sunt ocupate nu aveti cum sa transformati un post din ele. Se infiinteaza un post nou pentru sef birou. Aveti grija sa nu depasiti numarul total aprobat prin OUG 63/2010. Dupa parcurgerea pasilor descrisi mai sus aveti doua variante: Fie se promoveaza temporar un functionar din cadrul compartimentului care indeplineste conditiile generale si specifice ocuparii functiei de conducere fie solicitati ANFP-ului organizarea concursului in care dvs. aveti obligatia sa stabiliti conditiile generale si specifice, bibliografia pentru concurs si membrii in comisia de concurs si comosia de contestatii ( HGR 611/2008)
Multumesc pentru raspuns.Cand va referiti la nr.total aprobat va referiti la nr.pe primarie sau strict la nr.pe Serviciul de evidenta ?Pentru ca in urma reorganizarii conf.OUG 63/2010 de la prefectura am primit aviz de functionare pentru 5 persoane,doar ca noi am ramas in continuare 6 in birou dintre care 2 politisti +2 functionari publici si 1 cu 80%atributii de evidenta si 20% atributii de administratie publica . Spun asta deoarece la alte primarii in ciuda faptului ca in aprobarea de la prefectura trebuiau sa ramana 7 ei au ramas in continuare 10 sau chiar 12.Nu inteleg ce artificii au putut fii puse in prectica pentru ca unele functii sa ramana dar la noi nu s-a putut face nimic.Mai mult nu inteleg cum crede conducerea ca intr-un oras nu este necesar un sef de serviciu de evidenta.La noi au restructurat degeaba postul de sef,pe care il ocupa un coleg de altfel foarte capabil, pentru ca volumul de lucru este extrem de mare de la o zi la alta , Au preferat sa-l destituie si sa-i dea o dispozitie de primar ,in urma careia nu este retribuit.De ce le place primarilor sa muncim degeaba?