avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1056 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Se poate anula diploma Spiru Haret?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Se poate anula diploma Spiru Haret?

Sunt student al ush licentiat in anii contestatzi de MECT, muzica 2008 id ,respectiv Relatii internationale si studii europene 2009 id, actualmente masterand la USH Bucuresti Marketingul si Managementul serviciilor forma de invatamant id angajat in baza primei diplome a facultatii de muzica.
Intrebare:
Este legala anularea diplomelor dobandite in urma examenului de licenta cu semnatura si stampila MECT?
Ce baza legala are organizarea examenului de relicentiere?
Cat de legala imi va fi diploma de master de anul viitor?
Ce procedura juridica poate fi urmata pentru a lamuri aceasta situatie cu diplomele ush si ce sanse de castig am avea in instantza noi ca studentzi ?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: eln , utilizator 19:56, 21 Ianuarie 2011
Eu zic sa incerci sa te linistesti, deoarece " EI "/ cei destepti , sus-numitii se anuleaza reciproc in functie de cum " bate vantul". Chiar nu-ti dai seama ca peste tot si in tot ceea ce este in tara asta nu sunt decat interese strict politice / personale?
Parerea mea si din ceea ce am inteles de la diferite persoane - cei de la USH vor sa si semnezi o cerere sau ceva de genul acesta, precum ca DORESTI sa participi la sesiunea aceea din sept., insa tu nu doresti, ci ESTI CONSTRANS de imprejurari.
Iti recomand sa apelezi la dl. Mihai Grigore, colegul nostru de forum.
Succes!
va multumesc!
AI SCAPAT FRATE CITESTE LEGEA INATAMANTULUI PE 2011 ULTIMA FILA !!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Absolvent spiru haret joneko joneko Sunt absolvent al Univ. Spiru Haret, promotia 2009, forma de invatamant ID, cu exament de licenta promovat in iulie 2009 . Nu am obtinut diploma nici acum (am ... (vezi toată discuția)