avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 400 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Transfer functionar public la alt SPCLEP
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Transfer functionar public la alt SPCLEP

Buna ziua!
Incepand cu data de 1 sept postul meu din cadrul unui spclep a fost desfiintat. Intr-o localitate apropiata a fost infiintat un spclep, doar pe hartie, neavand inca angajati. Am purtat discutii cu primarul din aceasta localitate, fiind de acord sa ma preia pe mine si inca un coleg prn transfer, in conformitate cu prev art 90 din legea 188/99, republicarea 2. Initial, fost mea unitate a solicitat de la anfp lista posturilor publice vacante, ca apoi sa ceara unitatii nou infiintate transferul nostru in interesul serviciului. Din cate am discutat cu cei de la anfp, hartia de solicitare este inca pe circuit, si ... cine stie cand va veni raspunsul (mai am doar 2 saptamani timp!!!). Mi s-a sugerat sa fac eu direct cerere la unitatea doi de transfer la cerere. Nu mi-e clara aici procedura, iar de la oamenii care ar trebui sa-mi dea o solutie competenta ... scot cuvintele cu clestele (fie nu se pricep, fie nu vor sa ma ajute). Deci ... din cate am inteles din lege, unitatea 2 ar trebui sa dea anunt de angajare prin transfer a 2 persoane, fp, cu specializarea evineta persoanei, noi facem cerere, daca se mai inscrie si a 3-a, a4-a persoana, va fi concurs de departajare. ce ma intereseaza: care sunt termenele legale? Daca unitatea 2 publica anuntul luni, pe 16 august, in cat timp se pot depune cererile? eventual timp de contestatii?
Daca nu am expus problema destul de clar, va rog sa puneti intrebari. Si va rog f mult sa ma ajutati cu cat mai multe rasp, nu as vrea sa fiu somera dupa 14 ani sacrificati administratiei publice. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 14:39, 14 August 2010
Banuiesc ca localitatea la care vreti sa va transferati este una dintre cele pe care le deserveati pana acum. Pe acest temei localitatea in care functionati ar putea sa ceara localitatii 2 sa preia prin transfer o parte din functionarii carora li s-au restructurat posturile si care oricum deserveau localitatea, in limita posturilor aprobate la localitatea 2.
Si cereti si avizul Directiei de Administrare a Bazelor de Date, asta oricum ajunge mult mai repede.
In plus, cred ca daca se realizeaza transferul trebuie comunicat actul administrativ catre ANFP in termen de 10 zile, nefiind necesar avizul prealabil.
Daca mergeti la cerere trebuie intradevar publicate locurile vacante, selectia se face pe baza de interviu. Anuntul trebuie publicat cu cel putin 30 de zile inainte de data prevazuta pentru ocuparea prin transfer.
Ultima modificare: Sâmbătă, 14 August 2010
Mihaela Nevoie, Avocat
Multumesc. cam asa am inteles si eu, ca e vb de 30 de zile intre anunt si interviu. In cazul transferului intre unitati (asta si fusese prima varianta discutata) ma pot incadra in timpul de 2 saptamani?Si nu este necesara in prealabil lista posturilor de la anfp?! Sau este suficient faptul ca hcl a unitatii 2 privind organigrama si nr de posturi este publica?!
Ultima modificare: Sâmbătă, 14 August 2010
marianna_is, utilizator
Cred ca ar trebui sa luati acceptul de la Primarul localitatii 2, localitatea 1 sa ia act de acceptul de transfer ca urmare a infiintarii propriei structuri de EP, sa emita dispozitia de transfer in interesul serviciului si sa comunice ANFP aceasta dispozitie in termen de 10 zile.
transferul la cerere, se realizeaza cam asa :
1. institutia publica la care doriti sa va transferati, face public, in site-ul propriu si la sediul primariei, anunţul privind ocuparea prin transfer la cerere a funcţiilor publice respective. anuntul va fi făcut cu cel puţin 30 de zile anterior datei prevăzute pentru ocuparea prin transfer la cerere a funcţiilor publice.
2. Funcţionarii publici interesaţi vor depune cererile de transfer, însoţite de un curriculum vitae, în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului.
3. În situaţia în care sunt depuse mai multe cereri de transfer, autoritatea sau instituţia publică va organiza un interviu cu funcţionarii publici solicitanţi. Interviul va fi susţinut cu conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori cu persoana desemnată de către acesta. Data, ora şi locul susţinerii interviului vor fi aduse la cunoştinţa solicitanţilor prin anuntul public.
4. În urma susţinerii interviului cu funcţionarii publici solicitanţi se va încheia un proces-verbal al interviului, care va fi semnat de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori de către persoana desemnată de acesta.
daca nu sunt mai multi functionari publici care si-au depus cererea de transfer, atunci conducatorul aut publice, va emite dispozitia de numire in functia publica, prin transfer, de la Primaria X la Primaria Y.
fara aceste etape, transferul dvs. va fi nul. :)
In cazul transferului in interesul serviciului, Primaria Y ( la care doriti sa va transferati) va solicita in scris, primariei X, transferul dvs, in interesul serviciului. In urma acestei adrese, si a acceptului dvs. consemnat in scris, primaria X va emite dispozitia de modificare a raportului de serviciu, prin transfer, de la primaria X la primaria Y. la fel, va proceda si primaria Y. :)
Ultima modificare: Sâmbătă, 14 August 2010
mihaicalinescu2005, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Procedura transfer janina drula janina drula de curand am primit aviz de la anfp bucuresti pentru transformarea postului de consilier juridic personal contractual in functie publica de executie , iar acum ... (vezi toată discuția)
Transfer mirela teodora mirela teodora Ajutaţi-mă, vă rog, cu o soluţie! Se poate ocupa prin transfer o funcţie publică temporar vacanta (titularul are raportul de serviciu suspendat pentru ... (vezi toată discuția)