Banuiesc ca localitatea la care vreti sa va transferati este una dintre cele pe care le deserveati pana acum. Pe acest temei localitatea in care functionati ar putea sa ceara localitatii 2 sa preia prin transfer o parte din functionarii carora li s-au restructurat posturile si care oricum deserveau localitatea, in limita posturilor aprobate la localitatea 2.
Si cereti si avizul Directiei de Administrare a Bazelor de Date, asta oricum ajunge mult mai repede.
In plus, cred ca daca se realizeaza transferul trebuie comunicat actul administrativ catre ANFP in termen de 10 zile, nefiind necesar avizul prealabil.
Daca mergeti la cerere trebuie intradevar publicate locurile vacante, selectia se face pe baza de interviu. Anuntul trebuie publicat cu cel putin 30 de zile inainte de data prevazuta pentru ocuparea prin transfer.
Multumesc. cam asa am inteles si eu, ca e vb de 30 de zile intre anunt si interviu. In cazul transferului intre unitati (asta si fusese prima varianta discutata) ma pot incadra in timpul de 2 saptamani?Si nu este necesara in prealabil lista posturilor de la anfp?! Sau este suficient faptul ca hcl a unitatii 2 privind organigrama si nr de posturi este publica?!
Cred ca ar trebui sa luati acceptul de la Primarul localitatii 2, localitatea 1 sa ia act de acceptul de transfer ca urmare a infiintarii propriei structuri de EP, sa emita dispozitia de transfer in interesul serviciului si sa comunice ANFP aceasta dispozitie in termen de 10 zile.
transferul la cerere, se realizeaza cam asa :
1. institutia publica la care doriti sa va transferati, face public, in site-ul propriu si la sediul primariei, anunţul privind ocuparea prin transfer la cerere a funcţiilor publice respective. anuntul va fi făcut cu cel puţin 30 de zile anterior datei prevăzute pentru ocuparea prin transfer la cerere a funcţiilor publice.
2. Funcţionarii publici interesaţi vor depune cererile de transfer, însoţite de un curriculum vitae, în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului.
3. În situaţia în care sunt depuse mai multe cereri de transfer, autoritatea sau instituţia publică va organiza un interviu cu funcţionarii publici solicitanţi. Interviul va fi susţinut cu conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori cu persoana desemnată de către acesta. Data, ora şi locul susţinerii interviului vor fi aduse la cunoştinţa solicitanţilor prin anuntul public.
4. În urma susţinerii interviului cu funcţionarii publici solicitanţi se va încheia un proces-verbal al interviului, care va fi semnat de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori de către persoana desemnată de acesta.
daca nu sunt mai multi functionari publici care si-au depus cererea de transfer, atunci conducatorul aut publice, va emite dispozitia de numire in functia publica, prin transfer, de la Primaria X la Primaria Y.
fara aceste etape, transferul dvs. va fi nul. :)
In cazul transferului in interesul serviciului, Primaria Y ( la care doriti sa va transferati) va solicita in scris, primariei X, transferul dvs, in interesul serviciului. In urma acestei adrese, si a acceptului dvs. consemnat in scris, primaria X va emite dispozitia de modificare a raportului de serviciu, prin transfer, de la primaria X la primaria Y. la fel, va proceda si primaria Y. :)