avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 434 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract de colaborare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract de colaborare

buna ziua!
dupa un an de zile de asteptari si promisiuni in vederea incheierii CIM la o firma din Bucuresti(eu fiind din Iasi) mi s-a propus un contract de colaborare de 2 ore/zi .Ei asteapta acum un raspuns urgent de la mine:daca accept sau nu. Mentionez ca lucrez ca merchandiser 8 ore / zi de luni pana vineri si 4 h/zi sambata.Mi s-a promis ca nu mi se umbla la salariu, ca o sa am asigurare de sanatate si bonuri de masa. Este adevarat sau ma mint cu nerusinare?Sa accept sau nu?

Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 10:01, 18 August 2010
Nu exista contract de colaborare de 2 h/zi .. contractele de colaborare nu pot contine o durata a timpului de munca.
Doamna,sa nu confundam un contract de colaborare cu un contract individual de munca.
Solicita-le o copie pe e-mail a eventualului contract de colaborare.
Sa inteleg ca in prezent lucrezi 8h/zi plus sambata?

Vrei sa adaugi acest contract de 2h/zi?
Oricum solicita-le copie scanata pe mail, in care sa fie specificat salariul si bonusurile. Totusi, sa faci un drum atat de lung, fara sa fi sigura, nu cred ca este cel mai bine pentru tine.
mie asa mi s-a spus: ca imi vor face un contract de 2h/zi sub forma unei colaborari.salariul si programul vor ramane aceleasi. acest contract imi rezerva drepturile pe care ei imi spun ca le voi avea in urma incheierii lui?
av_andra13 a scris:

Solicita-le o copie pe e-mail a eventualului contract de colaborare.
Sa inteleg ca in prezent lucrezi 8h/zi plus sambata?

Vrei sa adaugi acest contract de 2h/zi?
Oricum solicita-le copie scanata pe mail, in care sa fie specificat salariul si bonusurile. Totusi, sa faci un drum atat de lung, fara sa fi sigura, nu cred ca este cel mai bine pentru tine.