Buna ziua.
unt functionar public - referent, in cadrul unei institutii publice , compartimentul contabilitate si azi am primit decizie de numire si responsabil cu probleme de arhiva institutiei ( in urma disponibilizarii persoanei care era arhivar ) , deci stabilindu-mi si aceste sarcini iar salariul se mentine cel de referent. Intrebare : pot sa indeplinesc pe langa sarcinile de referent contabilitate si sarcinile de responsabil de arhiva pe acelasi salariu, eu neavand cunostinte de arhiva si daca pot contesta acest lucru.
Este corect si normal ca in urma disponibilizarii, toate sarcinile acestei persoane sa-mi fie atribuite numai mie ( deci fac munca pentru 2 persoane ) ?
daca sunteti nemultumit de decizie, atacati-o la instanta de contencios. daca insa institutia publica, este cu activitate relativ restransa, nu cred ca aveti sanse, intrucat, nici volumul de munca la arhiva, nu implica 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, iar, conf. art. 45 alin. (1) din legea nr. 188/1999, functionarii publici raspund de indeplinirea atributiilor ce le revin din functia publica, precum si a atributiilor ce le sunt delegate. :)
Mai nou pt.functia de arhivar trebuie sa fiti trimisa la curs de perfectionare intrucat arhivarea documentelor se va face in sistem informational.Si trebuie sa primiti un spor de arhiva.Interesati-va.
In baza regulamentului pentru sporul de 15% pentru conditii vatamatoare sau periculoase, aprobat de Ministerul Finantelor Publice si Ministerul muncii... - Legea 330/2009, Anexa III
hehe, pana la regulament, si avizele aferente, e multa paine de mancat, si assa poate sa ia toata lumea, pentru ca e lucru stiut ca pe functionarii publici ii pandesc la tot pasul diferite pericole :P.... io intrebam daca este vreun act normativ care prevede expres sporul de arhiva. :)