buna ziua
ma poate ajuta cinve cu urmatorul caz va tog?
PFA (domeniul IT)sistem real +platitor de tva si in acelasi timp salariat cu norma intreaga 8h/zi la o societate ,am mai multe nelamuriri :
1-pe luna iulie nu realizeaza nici un venit,ce declaratii trebuiesc depuse?si cu ce valoare?
2-pfa -ul realizeaza venituri ocazionale se poate incadra la art 3(3) oug 58/2010?avand in vedere ca emite 2-3 facturi pe an
3-am inteles ca trebuie depus si un dosar;stie cineva unde se depune si ce trebuie sa contina?
Daca mai stiti si alte amanunte pe care eu nu le-am cuprins va rog sa mi le spuneti.
Multumesc anticipat!
Pentru luna iulie se depune o notificare din care rezulta ca nu s-au realizat venituri;
Daca pfa realizeaza venituri ocazionale se poate incadra la art 3 (3) din Normel de aplicare a OUG 58/2010;
Se incheie contract de asigurare cu Casa de Sanatate si se plateste pentru venitul asigurat, se plateste trimestrial. Pentru CASS nu se aplica prevederile OUG 58/2010.
La Casa de Sanatate trebuie sa prezentam:
- actul de infiintare PFA (certif inmatric / CUI / etc. dupa caz)
- copie C.I.
- deciziile de impunere de la Fisc pe ultimii 5 ani;
- declaratiile 200 pe ultimii 5 ani;
- dosar cu sina
- adev de salariat - daca este cazul.