Am parcurs atent un topic similar pe forumul dumneavoastra.
Ca urmare, am trimis un mail la Politia Transporturilor si vom vedea urmarea. Intrebarea mea tine de solutionarea unor astfel de cazuri. In masura in care, pagubele suferite de fiecare calator in parte nu sunt extrem de importante (1100€ in cazul meu, un aparat de fotografiat si un laptop), cate dintre aceste persoane merg pana la capatul actiunii si au ele castig de cauza daca o fac?
Ce ma deranjeaza cel mai tare, e, faptul ca, in acord cu Conventiile internationale (cea de la Montreal, in speta), companiile aeriene nu au nici o raspundere in situatiile acestea. Trebuie in schimb, pierdut timp enorm, pentru ca serviciile lor inregistreaza plangerile calatorilor si nu politia (reactia mea initiala a fost sa navalesc la politia britanica, locul meu de destinatie, dar acestia au refuzat sa ma asculte, in lipsa reactiei companiei aeriene). Deci, intrebarea mea retorica, dar care ma bantuie de ceva timp, este: angajatii acestia pot dispune in totala impunitate de bunurile celor care ii platesc sa fie transportati?
Multumesc pentru raspunsuri.
Asigurare cmr
onilogi
Buna ziua!
In urma cu 2 ani am avut un accident rutier cu un ansamblu cap tractor+ semiremorca incarcata cu marfa din Italia cu destinatie Vatra Dornei, ... (vezi toată discuția)