Buna ziua.
La documentatia de atribuie pentru o procedura de achizitie publica apare anexat un model de contract (pentru serviciul ce se va presta - obiectul licitatiei).
In documentatie nu se face nici o referire cu privire la obligatia ofertantilor de a-si insusi acest contract (de a-l atasa la documentatia de participare semnat pe fiecare pagina de luare la cunoastinta).
In acest caz noi trebuie totusi sa il atasam semnat de luare la cunoastinta, pentru a ni-l insusi, daca acest lucru nu se precizeaza in documentatie?
Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat in acest sens si eventual cu prevedera legala (din OUG 34 si HG 925) cu privire la acest aspect.
Din experienta participarii la proceduri de achizitie publica pot spune ca cerintele Documentatiei de Atribuire sunt cele care stau la baza procesului de ofertare.
Ca atare, daca in Documentatia de Atribuire nu se cere includerea in oferta (Documente de Calificare sau in cadrul Ofertei Financiare) a insusirii contractului, nu este necesar acest lucru. In general cerinta priveste una dintre variantele:
- Introducerea in oferta a contractului semnat si stampilat ca fiind insusit;
- Introducerea in oferta a unei declaratii de insusire a contractului.
In masura in care este cazul, poate fi inclus si un document continand articolele pentru care se doreste negocierea conditiilor prevazute in draftul de contract.