avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... facultatea se considera vechime?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

facultatea se considera vechime?

Buna ziua,
sunt inca studenta la zi la UPB si as vrea sa stiu daca pe perioada facultatii am fost angajata dar doar sezonier iar unde m-am angajat mi s-a spus la angajare ca voi semna un contract care va tine loc de carte de munca(Intr-un loc am semnat pe perioada nedeterminata si in alt loc pe perioada determinata).Este posibil asa ceva?In acest caz facultatea sa va adauga ca vechime?
Cel mai recent răspuns: Kazfer , utilizator 22:13, 2 Iulie 2015
Eu nu m-as lua de pe ce spune acel link .... vechimea in munca este diferita de stagiu de cotizare, chiar dvs ati mentionat din ce este compus stagiul de cotizare, preluand ceea ce scrie pe acel site.
Otilia23:
1. Site-ul citat de dvs. este tot un site ca si Avocatnet.ro, tot cu consultanti ca si aici.
2. @freeelis are dreptate: multi useri confunda vechimea in munca cu stagiul de cotizare pentru pensie.
3. Daca unui asemenea user ii spui ca perioada de facultate, perioada de somaj, perioada de stagiu militar obligatoriu reprezinta vechime in munca si nu stagiu asimilat stagiului de cotizare, acest user va cere spor de vechime majorat si nu are dreptate sau va cere sa fie inscris la un concurs unde se cere o anumita vechime in munca si el nu o are.
d-le Tudor Valeriu, aveti dreptate daca puneti problema asa ! :">
v-ati gandit mai departe decat am facut-o eu si e drept s-o recunosc. va multumesc pt precizari.

d-na "freeelis" , probabil si dvs v-ati gandit la acelasi lucru, doar ca nu ati precizat aspectele ca dl. Tudor :)