avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... se aplica legea transparentei?
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

se aplica legea transparentei?

Sunt student in Universitatea Politehnica Bucuresti in anul 4, stau in camin in complex Regie. Sunt rezoltat de suma mare care ne este ceruta pentru plata regiei.Pnetru luna octombrie regia de camin este de 200 de lei in conditiile in care stau intr-o camera de 16 metri patrati si o impart cu alte 3 persoane, pe langa asta statul mai plateste si el 100 de lei pentru fiecare persoana. Un calcul simplu arata k energia consumata pe o camera(apa calda si curentul electric plus alte mici costuri) ajunge la suma de 1200 de lei. Mi se pare o suma mult prea mare si intreg dak pot cere administratiei costurile depaliate sau cum pot adresa instantei pentru a vedea exact cum stau lucrurile?
va multumesc pentru ajutor
Cel mai recent răspuns: george302 , utilizator 01:52, 25 Septembrie 2010
Adresati, pentru inceput, o cerere scrisa, cu numar de inregistrare, prin care solicitati aceste lamuriri, administratorului Complexului. Trebuie sa va raspunda in maxim 30 zile.
Dupa ce va raspunde, mai vorbim!:D
Luni imi iau banii si marti fac cererea scrisa, voi avea grija de numarul de inregistrate ca sunt convins k nu am sa primesc niciun raspuns :d
va multumesc pentru ajutor:)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fond rulment ContSters254821 ContSters254821 O zi buna tuturor, In momentul de fata, sunt student, cazat in unul din caminele Universitatii Politehnica Bucuresti. In urma semnarii contractului, eu am ... (vezi toată discuția)
Caldura la metru patrat laurentiuo laurentiuo stiu ca energia termica (caldura) se imparte la metri patrati pe care ii are fiecare apartament. intrebarea mea este: se imparte si la metrii patrati care ... (vezi toată discuția)