avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1061 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Va rog sa-mi raspundeti la cateva intrebari: inscriere ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Va rog sa-mi raspundeti la cateva intrebari: inscriere la a doua facultate; diploma bacalaureat

Sunt studenta in anul III la Universitatea Spiru Haret Facultatea de Stiinte juridice si administrative Brasov.Avand in vedere faptul ca sunt niste neclaritati intre M.E.C.T.S.si aceasta universitate doresc in paralel sa urmez si cursurile unei alte universitati particulare(din motive lesne de inteles nu-i dau numele).Totul este bine pana aici numai ca ,la a doua facultate la care vreau sa ma inscriu imi cere originalul diplomei de bacalaureat.Cei de la Spiru mi-o elibereaza dar nu mai pot continua studiile la ei pentru ca nu-mi primeste la dosar o copie legalizata.Cica asa e in regulamentul de ordine interioara.Sfatuiti-ma ce pot sa fac.Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 18:30, 25 Septembrie 2010
Solicitati secretariatului ush eliberarea pentru 24 ore a diplomei bacalaureat,realizati copie legalizata pe care o predati la a doua unitate de invatamant superior .
a doua facultate nu vrea sa ma inscrie fara originalul la diploma de bacalaureat,cei de la USH au spus ca nu vor o copie legalizata a diplomei si ca,daca cer diploma nu mai pot continua anul universitar.ce sa fac?
Pana va raspunde cineva care sa aiba o solutie mai buna va sugerez sa aveti rabdare. Intre timp e bine sa cautati alte institutii de invatamant superior.